Gå til innhold

Mordi87`s 1996 VW Golf 2,0 GTI 8v

Ranger emnet


mordi87

Anbefalte innlegg

Fikk tak i ekstra lysbryter nå, fant en med tåkelys fremme også, men når jeg åpner den så er den ikke lik den som er på guiden jeg fikk fra tacholeds.de. (kjøpte led kit til lysbryter, viftestyring og instrument). Skal vist være en slags optisk lysleder inne i bryteren, men finner jeg ikke inni i min :)

 

 

Har du fått montert i din lysbryter enda?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har ikke somla meg til å fixa lysbrytern nei :P bare testa i full fart. Sto også noe om at man måtte fjerne grønnfargen på symbolene. for å få nok blått lys. men er forkjell på den med og uten tåkelys fremme :) var det ikke en slik plast sak som leder lyset derda?

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skal vist være en slik plastsak der, men den ser ut til å være integrerti bryteren. Ifl guiden så skal man kunne ta den ut.

Ba om å få en guide på engelsk av de, og da fikk jeg en med google-translate :/

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å byttet abs sensor bak. Det gikk jo lekende lett :)

Endelig skikkelig brems :P

Endeledd neste. :)

 

Noen som vet om et sett med fremre sideruter?

Må gjøre bilen klar til eu kontroll i Januar.

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Okei :-) takk for svar! :-) Er det org. ledningsnett eller? Har du kobla dette opp til hovedlysbrytern? :-)

 

Et spørsmål til.. Hva trenger jeg for å koble opp orginale tåkelys (slike du har kjøpt i Hella) på Hovedlysbryteren med dobbel tåkelysfunksjon? Trenger jeg det ledningsnett du har der, tåkelys, relè osv? Er så usikker på detta. Skal skaffe meg den hovedlysbryteren med dobbel funksjon, tåkelys og ledningsnett. Er det det jeg trenger?

 

Anders

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg kjøper det ledningsnettet du har kjøpt der, følger det med relè? :-) Kobler jeg ledningsnettet fra hovedlysbryter eller fra den stikk-greia som ligger over radiator. Ligger vel ikke ferdig kobla opp til hovedlysbryter? :-)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg kjøper det ledningsnettet du har kjøpt der, følger det med relè? :-) Kobler jeg ledningsnettet fra hovedlysbryter eller fra den stikk-greia som ligger over radiator. Ligger vel ikke ferdig kobla opp til hovedlysbryter? :-)

 

Unnskyld at jeg spør, men i hvor mange tråder skal du spørre om akkurat det samme?

Du er henvist til en guide i D.I.Y-tråden der det står hvordan du kobler det opp, der står det skrevet med store bokstaver og fet skrift at det er lagt opp ferdig ledningsnett frem til koblingspunktet i motorrommet, dette originale ledningsnettet er likt på alle modeller.

Har du lysbryter uten tåkelysfunksjon så skifter du bare bryteren, alt annet er ferdig fra fabrikk.

 

Releet som trengs er et helt vanlig arbeidsrele, av typen som oftest brukes til ekstralys.

Det får du kjøpt hos alle som selger bilrekvisita.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som kanskje forstår like mye som deg da :-) Og har like mye peiling. Jeg har null peiling på kobling av tåkelys og generelt alt som inneholder kabler, lys, anlegg osv. Så jeg vil ha det inn med teskje, og være sikker på hva jeg skal gjøre FØR jeg i det hele tatt gidder å prøve å gjøre det selv. Det er jo ikke deg jeg spør B.T.i, så det bryr vel egentlig ikke deg? Hvis Mordi87 har et problem med at jeg spør og ikke gidder å gi meg et svar fordi jeg ikke forstår eller klarer det, så får vel han si det selv, og ikke du?

 

Er ikke anlagt for sånne ting i det hele tatt, så hvis det er et så stort problem for deg at jeg spør i en tråd som ikke du har opprettet så får du heller si det :-)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår