cluex2k3 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg har gått til innkjøp av en brukt ibiza 1994 modell. Det er en 1.8 L motor med 90 hk. Ikke den raskeste bilen på veiene men den går ok. Finnes det noe trimming til denne? Eventuelt hva? For jeg vet nada om dette, hvordan går jeg fram, hva vil det koste og hva slaks effekt vil jeg sitte igjen med? Noen som vet noe? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har gått til innkjøp av en brukt ibiza 1994 modell.Det er en 1.8 L motor med 90 hk. Ikke den raskeste bilen på veiene men den går ok. Finnes det noe trimming til denne? Eventuelt hva? For jeg vet nada om dette, hvordan går jeg fram, hva vil det koste og hva slaks effekt vil jeg sitte igjen med? Noen som vet noe? =) haha, var jo eit passende underforum:P stikk innom Seat delen her på forumet(er det i det heile tatt ein Seat del???) og spør der om trimming. den vanlige trimminga vil vel være sportsfilter og større eksos, men pass på, for bilen vil få så enormt med krefter at den kan være uhåndterbar den første tida;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg