Gå til innhold

Raggetuss` Golf 1.6 turbo diesel. SOLGT

Ranger emnet


Raggetuss

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hos meg har det stått stille ei stund, men bare vi får inn løftebukken på verkstaan og får organisert det sikkelig med benker og hvor ting skal stå, fortsetter jeg med å pusse opp understell og motoren som skal inn. Så bilen er vel 16v og godkjent til neste sommer :D

Da skal det kjøres vettu :D

 

Fargen på din var råå da :D

 

Retteråsen

 

Aha, ja da har jeg god tid til å vente litt til da :p

 

Takker, er fornøyd med fargen selv bare vi får sprøyet den en gang til om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig å bruke penger på lakk når de ikkje blir bra :( det koster jo så inn i ann faen !

 

Ja det er det, blåste vel mellom 4500-5000kr der...

Men neste gang kjøper jeg i sverige der det er BETYDELIG billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt, veldig lik farge som jeg hadde på min Golf II VR6 i perioden 2002-2007. Ligger en tråd med bilder et sted på forumet her fra min.

 

Lykke til videre og god bedring, blir å se på Vinger etterhvert i gata denna da. Holder på selv med en Volvo 240 V8 nå

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt, veldig lik farge som jeg hadde på min Golf II VR6 i perioden 2002-2007. Ligger en tråd med bilder et sted på forumet her fra min.

 

Lykke til videre og god bedring, blir å se på Vinger etterhvert i gata denna da. Holder på selv med en Volvo 240 V8 nå

 

Takk takk. Ikke fritt for at jeg har lagt merke til avataren din før nei ;)

Ja, den blir vel å se på vinger i slutten av august tenker jeg, om alt går som det skal da, har en tendens til å ikke gjøre det på prosjekter har jeg funnet ut så :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er bilen slipt igjen, bakluka slipte vi nå helt plåtren pga at det var skader i gammle lakken som ble oversett sist. Sprekker og slikt rart.. Ellers er bilen slipt ned med 800 våtslip. Å klar for lakkering i vått i vått.

 

Har også begynt å sette inn interiør og dratt opp kabler osv og koble opp div som brytere, spiller, skjerm, lykter og popper til bakluka. Har skjært forskjermer så de er klare for å få på seg

g60 breddere. Går litt tregt nå om dagen da jeg har guttungen hos

meg i 14 dager nå, så han vil vel ha litt pappatid :)

Pluss at bruksbrakka har fått nye dempere, klosser forran og stabstagfòring, så mangler bare forstillingskontroll nå så :)

Så tar dem eu på den i samme slengen.

 

Kan da slenge ut noen bilder av noe som er blitt gjort.

 

25072010375.jpg

 

25072010378.jpg

 

27072010380.jpg

 

25072010377.jpg

 

25072010376.jpg

 

 

Er også på utkikk etter felger, noen som har gode forslag til denne?

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette:)

 

Jeg har felger tilsalgs men du vil sikkert ha noen som er feitere og litt mer spesielt? Link i signaturen min iallefall hvis du er interessert:)

 

Takker, har slike på bruksbilen i 17" :)

Er på jakt etter 9*16 egentlig, men vanskelig å finne uten å bli kav ruinert :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ta et bilde nærmere av dashbordet ditt? digget det med skjermen og det, jævla kult. jeg har vurdert og ha skjerm jeg oxo men har ikke sett plass te det, digget versjonen din.

jeg har jo samme spiller som deg. hvor har du kjøpt den ekstra skjermen? e det touch skjerm?

Endret av ChrizzyD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre bare jeg kommer meg dit igjen vettu:) Blir vel en tur i løpet av uka går jeg ut ifra.

Hvor skjermen er kjøpt vet jeg faktisk ikke da den satt i bilen når jeg kjøpte den.. Det er ikke touch skjerm nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre bare jeg kommer meg dit igjen vettu:) Blir vel en tur i løpet av uka går jeg ut ifra.

Hvor skjermen er kjøpt vet jeg faktisk ikke da den satt i bilen når jeg kjøpte den.. Det er ikke touch skjerm nei.

 

Ahh okey.

hvor mange tommer e den?

jeg skulle gjerne tenkt meg en touch skjerm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kan være 7,5? Er neimen ikke sikker når jeg først tenker etter, har liksom aldri tenkt no over det :p

 

Det ser ut som det er en 7,5" eller 8" skjerm du har der. Var ganske fanzy det der, moro og ha på utstillinger for og spille av musikk videoer eller noe sånt.

'88 mod 240 2.3 GL (Prosjek bil.)

'97 mod V70 Hverdagsbrukis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det er en 7,5" eller 8" skjerm du har der. Var ganske fanzy det der, moro og ha på utstillinger for og spille av musikk videoer eller noe sånt.

 

Jada, funker nok til det også ;) Får se hvor lenge jeg beholder den, blitt litt slik original freak å vett :p

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår