Gå til innhold

Min Golf Gti Futuragul..

Ranger emnet


zzyber

Anbefalte innlegg

Hallois : vinke :

 

Etter en liten tenkepause ble det til att jeg solgte min Audi TT 225 q pga plass og ønske etter golf mk4 igjen.. Har lenge kjent til bilen da jeg en av mine beste kompiser eide den og jeg kjente jo litt til eier før der også. Siklet på den fleere ganger, så nå måtte jeg bare slå til.

Dro til Trondheim med fly ( var glad da jeg kunne gå ut av det fly greiene "brr" ) Marius Aspaas sto parat med sin nydelige A4 på vernes flyplass og turen gikk inn mot byen..

Eieren stakkar var så trøtt att både sveisen og øynene hang litt på snei, så var planlagt og bare skrive papirene og sove litt før jeg dro nedover.. Dette gikk såklart i dass, og det ble både pølser og tur ned i byen med marius..

 

Så Lørdag morgen klokken 06:00 skulle jeg gjøre meg klar, kjørte ut bilen som jeg nå hadde kjøpt uten og titte på den eller prøve den og skulle dra. Gledet meg som en drittunge som skulle få is på 17 mai : smil :

Kom ikke langt før jeg skulle få erfare att jeg hadde dumpet RETT oppi Trondheim - Oslo sykkel rittet. jippi.. : bh :: bråk :

Ble østerdalen på meg ned, og etter en lørdag på hamar, så gikk turen hjem til Råde..

 

Så litt om bilen.

 

98 Golf GTI

 

Motor:

-Større turbo(K04)

-Sachs Cluth

-MTM Programvare

-Stor Greddy Frontmontert Intercooler med polerte aluminiumrør

-3" GHL Polert Downpipe

-3" Racekat

-Ferrita 2.5" fra katalysator

-Hele eksosanlegget laget i rustfritt stål.

-Forge 007 resik. ventil i polert alu

-K&N m/ polert Kaldluft inntak

-Modifisert Motordeksel lakkert i bilens farge

-Diverse slanger byttet ut med blå silikonslanger

 

Understell:

-KW Variant 2 Justerbart undersstell

-R32 Stabstag

 

Felger/dekk:

-Rial Daytona Race 8.5x19"

-215/35-19 Dunlop SP Sport

-10mm Spacerc bak

 

Exteriør:

-Sidelister tatt bort og sveiset igjenn hull.

-Sveiset utsparringen i panser

-Hellakkert med ekstra effekt i orginallakken av Bentsen Carcustom.

-Dietrich Gehti Front

-Orginale Golf V Gti griller i fanger

-FK emblemfri Grill

-JE Design Sideskjørt

-Rieger Hekkskjørt

-Kamei Speilkapper

-Inpro hvite sideblinlys

-FK Sorte led baklamper

-Wolfsburg Beesting Antenne

-Alle sidevinduer tonet med 60% og bakruta 30%

-Barkrutehåndtak fra Golf 5

 

Interiør:

-"Turbopod" Turbotrykksmåler på rattstammen

-Sorte/gul Recaro Foran og bak (orginalt)

-Alcantara dashbord, tak, lister++ dører

-Fylt igjen luft dyser i mitten.

-R32 ratt, pedaler lister.

 

Multimedia:

-Kenwood 920DVD TV/DVD m/6,5" Skjerm

-2stk 12 sub 1000w

-2stk MTX Forsterkere til Front/Bak sett.

-Audicom forsterker til sub

-2stk 1farad Kondensator

-120A Dynamo.

-3stk Pioneer TSC1700R Front/Bak sett.

-2stk Optima batteri

 

 

Planene vidre er vel og holde den vedlike og kose meg med bilen.. Drømt om denne så lenge og har jo hatt gleden av og se og følge med på alt Bendik har gjort med bilen.

 

Takk for en strålende handel Bendik, lykke til med nytt prosjekt! : vinke :

 

Stay Tuned.

 

Mvh Joachim

 

Noen bilder

 

58.jpg

 

DSC_0100.jpg

 

DSC_0104.jpg

 

DSC_0041.jpg

 

DSC_0034.jpg

 

Noen nye bilder

 

DSC_0142redigert.jpg

 

DSC_01311.jpg

 

DSC_0146redigert.jpg

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Built not bought sier bare jeg, men du får kose deg. Tøff bil, hvis jeg ikke husker heeeeeeelt feil var den vel på Moldestukets show and shine tidligere i år :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Ble litt svartsjuk :P Pheeet bil :D

 

Takk for det:)

 

Built not bought sier bare jeg, men du får kose deg. Tøff bil, hvis jeg ikke husker heeeeeeelt feil var den vel på Moldestukets show and shine tidligere i år :)

 

Det stemmer det vettu.

Bygget av en god venn av meg, som nå ville ha andre prosjekter. og etter jeg ble østfolding og lærling så passet det fint med ferdig.

Kost meg masse med bilen fram til denne helgen da den er levert til ny eier..

Turte ikke ha den i byen da jeg flyttet fra råde til moss sentrum.

 

Den røde der er jo rimelig herlig.

 

Fin den, men helt ulik min.

 

hvis man ser bort i fra det fæle bodykitet og de stygge felgene så :p

 

hvor mye hest har bilen?

 

249 på papiret. altså bremset...

 

Smak sak alt dette..

 

Kan jo ikke klage på felgene på den røde? Er jo de som gjør hele bilen.. Eneste som er ganske ille på den er baklyktene som selvsagt burde vært rød og sort for å få det gjennomført.

 

Mere off topic nå tas i hans tråd takk!

 

 

Igjen gratulerer mista

 

Takk mingting;)

 

kjenner han som eier den røde :P ganske strøken bil... :)

 

OG igjen Off topic.

 

Strøken er den vel ikke, men blir vel det i vinter!

Men gjennomført er den blitt!

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Perfekt! Nydelig!

 

takk:)

 

 

Pen bil :)

 

Hvordan er kvaliteten på Felgene, synes de ligner på bbs lm..

replica felger av de?

 

Dette er IKKE replica.. er Rial Daytona race hjul.. ganske like lm, men er 3 delte felger av meget høy kvalitet:)

 

Har nettopp fått samme lykter.. er det feil på mine, eller er det bare tåkelys på den ene siden?! :/

 

da har du en lykt med og en uten tåkelys? men hva har dette i denne tråden og gjøre? :ratatatat

 

Da er det nok feil på dine gitt, det skal være tåkelys i både og

 

:fire::diespam:

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår