Gå til innhold

Økern´s Lancer glxi


Oekern

Anbefalte innlegg

Helga er omme og det er dags for en liten oppdatering.

Har fått gjort følgende i helga:

-Lakkert trommlene bak

-Skjifta foringer forran

-Lagt om til sommerhjul

-Vaska, polert og voksa bilen..

 

DSC_0229.jpg

DSC_0230.jpg

DSC_0233.jpg

DSC_0235.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0241.jpg

DSC_0242.jpg

DSC_0243.jpg

DSC_0244.jpg

 

Rusta skal ta´s tell sommern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger merke til at du har nesten bare bilder av bakenden av bilen. Er fronten for stygg synes du?=P

 

Digg med de røde skvettlappene synes jeg:D Noe litt annerledes;)

 

Fronten er jeg flau over!

Makan til barnslig, feminim og teit front skal man leite lenge etter :)

Det som er så inderlig synd er at eneste styling fanger til denne bilen er EVO fanger, og det blir WAY to overkill med 1.6literen under huven.

Skvettlappa er nå tatt av forresten. Syntes det var litt godt og få av skvettlappa egentlig. Hehe. De var så flassa av og stygge.

Deilig med litt forrandring :) Men må si meg enig, det så ikke feil ut heller

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra jobb med bilen!! Fet bil detta =)

Har samme bilen, og vil gjerne gjøre noe lignende med min, har du noen linker fra hvor du har kjøpt ulike deler? =)

finnes det hovedlykter og baklykter å få kjøpt til bilen? (ikke orginalt)

 

Takk for det :)

Nå har jeg jo aldri kjøpt noe spesielle deler til denne bilen. Den orginale vingen kjøpte jeg av en kar på mitsu. forumet.

Lakk på biltema og stereo fra installbay :) Kappa av hengerfestet med vinkelsliper´n.

Hovedlykter finns det vel ikke noe særlig/i det heletatt aftermarket til, men du får styling baklykter til bilen. Disse baklyktene har dem på noen av nettbutikkene som er. Husker ikke helt hvem i farta.

En kul mod til frontlyktene er og ta ut den orange plastkuppelen som sidder på blinklysene forran. Man får øyelokk til 96mod. og oppover. Tror ikke det er så fryktelig mye og gjøre for og få dem til og passe. På bilde ser dem utrolig like ut. Ellers så er det lite styling til bilen generelt. Blir Evo 3 styling. Dårlig kopi eller svindyrt orginalt (som ikke er så fryktelig enkelt og få fatt på heller)

Astina.dk har litt kult snacks til denne bilen. Verdt og ta turen innom der.

Mitsu lager jo også orginal styling til denne Lanceren. Kittet er i mine øyne meget stilrent da det er relativt korte skjørter og lepper som skal på, men det utgjør endel på bilen totalt.

I Norge er det vel 3 biler (ca) som har frontleppa. Resten av kittet er det vel ingen (tror jeg) som har. Frontleppa hos motorforum koster 37xx (om jeg husker korrekt) ulakkert!

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Nå har jeg jo aldri kjøpt noe spesielle deler til denne bilen. Den orginale vingen kjøpte jeg av en kar på mitsu. forumet.

Lakk på biltema og stereo fra installbay :) Kappa av hengerfestet med vinkelsliper´n.

Hovedlykter finns det vel ikke noe særlig/i det heletatt aftermarket til, men du får styling baklykter til bilen. Disse baklyktene har dem på noen av nettbutikkene som er. Husker ikke helt hvem i farta.

En kul mod til frontlyktene er og ta ut den orange plastkuppelen som sidder på blinklysene forran. Man får øyelokk til 96mod. og oppover. Tror ikke det er så fryktelig mye og gjøre for og få dem til og passe. På bilde ser dem utrolig like ut. Ellers så er det lite styling til bilen generelt. Blir Evo 3 styling. Dårlig kopi eller svindyrt orginalt (som ikke er så fryktelig enkelt og få fatt på heller)

Astina.dk har litt kult snacks til denne bilen. Verdt og ta turen innom der.

Mitsu lager jo også orginal styling til denne Lanceren. Kittet er i mine øyne meget stilrent da det er relativt korte skjørter og lepper som skal på, men det utgjør endel på bilen totalt.

I Norge er det vel 3 biler (ca) som har frontleppa. Resten av kittet er det vel ingen (tror jeg) som har. Frontleppa hos motorforum koster 37xx (om jeg husker korrekt) ulakkert!

 

 

Takk for hurtig svar! ;)

er liksom hovedlykter jeg er ute etter, men skal prøve å se om jeg får til disse greia med plastkuppelen ;) leste en link på mitsu.forumet ang. å få ut kuppelen ;)

ja, Motorforum er helt syk på priser!!

 

Keep up the good work! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er evo fangeren sååå overkill da? må jo si at lyktene på fangeren her var ikke så veldig pent plassert, men de felles vel vanligvis inn i fangeren trodde jeg

1992LancerEvolutionCD9A01_01.jpg

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Den er egentlig ikke så veldig overkill. Greia er at jeg hater alle som styler en bil fet, men så går motoren som bæsj (at dette ikke matcher) og kjøper jeg evo front så går jeg LITT imot det jeg selv mener.

Men jeg må inrømme, det hadde vært litt tøft, hehe. Har vel forandra litt meninger oppigjennom også.

Problemet er og finne en evo 3 front. DET er ikke lett, og når en først finner en er de som regel svindyre.

Har veldig lyst på org. mitsu leppe til bilen min. Fant en bil på finn.no som har denne leppa, men idioten ville ikke selge mer bare leppa, kun hele bilen... Koster over 3500,- på mitsu så det blir uaktuelt.

 

Stemmer det terjeth. Blir litt mer hissig av det.

Må først åpne og se hvordna formen er inni der

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tjah. Meget dødt på denne siden av forumet.

Så da kan jo jeg fortelle at toppakning, toppdeksel pakning, eksos pakkninger (Insug og manifold) er byttet på bilen min. Nytt oljefilter og olje og, såklart..

Kommer en pen oppdatering om en 2/3 uker ca. Så stay tuned!

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er jo stille som graven på denne siden av forumet, så jeg får vel avsløre noen planer her.

Bilen er blitt senket 40/30

Org. Evo 3 sidesplittere til bakfanger montert.

Org. Evo 3 sideskjørt ligger på rommet samt en kopifanger av EVO.

Sideskjørt må lakkeres og fanger tilpasses og lakkeres. Jobber med fangeren om dagen.

Satser på at alt er lakkert og montert innen en 2 ukers tid.

Her er et bilde som viser senken:

 

DSC_0227-1.jpg

 

Fangern ser forøvrigt slik ut:

DSC_0220.jpg

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår