Gå til innhold

Mini og kvalitet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en Cooper S. Men min søster har en Mini One og har masse feil og problemer med den. Hun har hatt den mye på verksted og det har kostet opp til 20k hver gang. Og jeg har ingen peiling på reprasjon av bil. Er 18 år og har oppkjøring på tirsdag. Jeg vurderer en Golf GTI istede.

 

Noen andre som har hatt feil på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

Har hatt min Cooper S, 2002mod rullet totalt 50 000km, nå i 1,5år og kjørt ca 20 000km. På disse km har jeg ikke hatt store problema.. har skiftet en kobling til airbagen under fører stol og skiftet ekspansjonstank til radiator.. Ellers har det kun vært utlegg til vanlige servicer...

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg har mandags-mini :(

Måtte bytte en elektrisk forsyningsdings som gikk og tok servoen og kjølevifta og airbag høyre side ++ ( 24500 )

Airbagstyring venstre side 3500,- (!)

Viskemotor bak har gått 5000,-

Låsekasse førerdør har gått 1150,-

 

Er møkk lei av feilene (IKKE bilen) og bytter snart bil :(

Og er bitter fordi jeg for prisen jeg gav pluss alle reparsjonene kunne fått en nyere Cooper S

 

Og nå lyser det JÆVELA airbaglyset IGJEN og bilen lager ulyder når jeg kjører (tror de ikke smørte ordentlig ved sist service)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MINI i Oxford lager tydeligvis en del biler på mandag.

 

Jeg fikk min i januar 2007 (R56), den har nå gått ca 68.000, og jeg har min 3. (TREDJE) motor...

 

Og nå tror jeg denne motoren, etter ca 11.000 km, er i ferd med å ta kvelden også.

 

Bortsett fra det, er det verdens morsomste bil å kjøre, med tidenes handling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår