Gå til innhold

Tette hull i frontfanger

Ranger emnet


krt_

Anbefalte innlegg

Update;

 

Betegner meg som ferdig med plastdelen til fangern.. resten er jo vanlig bil-lakk som jeg skal ta senere. Er ganske fornøyd selv men ser noen småfeil her og der.. Noe som kunne vært bedre med mer tålmodighet under pussingen :tannløs:

 

Veel, her er resultatet sålangt;

 

IMG_7810.jpg

 

IMG_7811.jpg

 

IMG_7812.jpg

 

Fargeforskjellen kommer av at den ble skitten under monteringen..

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor la du ikke 2-3 lag med glassfiber på baksiden for å tette hullet for så å sparkle over? det skal jeg bruke for å rette opp rusthull i kanlaen og forskjermane.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor la du ikke 2-3 lag med glassfiber på baksiden for å tette hullet for så å sparkle over? det skal jeg bruke for å rette opp rusthull i kanlaen og forskjermane.

 

Dette har jeg selv gjort på en skjerm på en tidligere bil. Hadde et sånt gitter, la glassfiber rundt og over. Ble tett som fan..

Men siden dette er ren plastikk og det ytterste laget er en ganske fet plast type, var jeg redd for at det ville bli for mye bevegelse og at glassfiberen ville danne sprekker. Skummet er ganske bevegelig og sparkelet er også ganske bevegelig. MEN det gjenstår og se neste vår :tannløs:

 

Har jeg gjort dette igjen hadde jeg vurdert å legge en plate bak, som ble foreslått tidligere i tråden... men ganske vanskelig å komme til bak veggen..

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår