Gå til innhold

Random tulling skal anmelde meg for "råkjøring".

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Til tyttebærpolitiet: Pass deres egne saker. Dere vet aldri hvem dere har med å gjøre.

 

(Leste nylig om en forbanna lastebilsjåfør som knuste inn ruten til en bilist. Lastebilsjåføren gikk i bakken tannlaus for å si det slik.. )

 

Tyttebærsnuten leker jo politi. Tror de er tøffe.

Og jeg tror det var lastebilsjåføren som fikk straff, og ikke bilsjåføren. Til tross for at han knocket ned lastebilmannen =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pus!

 

se her nå!

 

 

NEKT NEKT NEKT NEKT!!!!!- DU er USKYLDIG til det motsatte er bevist!

 

 

NEKT NEKT NEKT NEKT NEKT.....:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb

 

 

hahah, mange idioter!!!!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, veldig kjekt med slike ja. Jeg trillet gjennom et nabolag litt lengre inne i landet her en kveld i 20-tiden. Ca 10kmt i 30-sonen. Ble knipset bilde av og skulle anmeldes fordi jeg råkjørte. :) Var vel bilen og lyden fra bilen som gjorde meg til råkjører. Hørte jo selvfølgelig aldri noe, for denne personen her var neppe frisk.

 

Kortvokste nordlendinger ja, artige saker. Du kan sove trygt om natten!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, slike folk er fantastiske! Hadde selv en episode er for en stund siden da jeg var på vei til jobb. Ble liggende bak gammel Toyota Carina som mente 60 i 80 sonen var en passende fart, dette resulterte etter hvert i at jeg begynte å få noe dårlig tid til jobben så jeg dro forbi ved første oversiktlige plass. Etter dette ble jeg liggende i 80-85 bak noen andre biler resten av stykket.

 

Da jeg omsider kom frem til jobb oppdaget jeg til min store forundring at den samme bilen sto parkert bak meg. Føreren av denne bilen, en liten tass av en middelaldrene mann var i full sprang ut av bilen med det som så ut som lumske hensikter. Jeg gikk rolig mot bilen jeg for å høre hva idioten ville. Men da han la merke til at jeg er 194 høy og var iført vekteruniform, var det vist ikke så viktig lenger alikevel... Lurer fortsatt på hva han ville egentlig:P

 

Nei du, ingen grunn til bekymring det der du. Er MAAAANGE av disse hverdagsheltene som absolutt mangler noe å ta seg til. Muligens guttedrømmen om å bli politi ikke gikk helt i oppfyllelse? Purken gjør i hvert fall ingenting om du blir anmeldt av en slik.

 

mvh

Endret av Zenith

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For å være litt vanskelig og så videre.... =)

 

Om snuten "registrerer" dette på noen måte (kanskje hipp som happ)? Altså skriver ned skiltnummeret på dataen elns?

 

Tenker i forhold til om man får flere slike "anmeldelser" fra skulleønskejegvarpolitimenfårikkelovfolkene?

 

Om man får så så mange liksom så kanskje snuten tar seg en tur for å banke noe vett i skallen på deg?

 

Bare en problemstilling jeg lurte litt på...

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skulle til å si at han ikke kommer noen vei og at du ikke skal bekymre deg men har visst allerede blitt gjort... Så lenge DU vet at du stoler på din egen dømmekraft og dine ferdigheter og ikke er helt kliiin gæærn bak rattet, så tut og kjør. Bare se opp for hvite Volvoer med sota ruter og utpreget bruk av antenner på taket :D

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte moped til skolen endag i tromsø, over sandesundbrua, når jeg kom på tofelten ved flyplassen svingte det en mann opp på siden av meg, veiva ned vindue å ropte: "Skal annmelle dæ før å kjøre sakte og hindre trafikken!"

"Ja løkk på reisa" svare jeg.. rareste jeg noen gang har vert borti :S Mopeden får jo ikke mer en 40 og nakka smått, og sikkert bare 30 opp brua :P

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår