Gå til innhold

Reg.rim - oljesøl

Ranger emnet


ole lukkøye

Anbefalte innlegg

Hvis du er skikkelig gjerrig og har en motor som ikke krasjer når reima ryker av KAN du jo være gnien og vaske den i bremserens, avfetting eller noe annet som helst ikke er så aggressivt mot gummi. Men hva er vel 50kr i simring og 109,90 i reim i dag?

 

Hvis du kommer lettvint til kan du sjekke om lageret i strammehjulet løper lett, eller så bytter du det i samme slengen. Og skal du først streve med å bytte én simring/pakkboks kan du godt bytte på veiva og ev mellomaksler i samme slengen. De har alle antagelig sittet der siden motoren var ny. :)

 

Pass på så du ikke riper opp anleggsflaten til simmerringen (hva heter de egentlig?!) når du demonterer. Jeg kjøpte meg en dedikert krok til formålet, men kjørte den alikevel ivrig ned i godset rundt. :( Tok ikke sjansen på at det ble tett, så jeg fant meg et nytt deksel i hagen.

 

PS! Hva er km intervallet på rem i din bil og hvor langt har du kjørt på ett år?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår