Jump to content
Bilforumet.no
cosworth87

Servicer til skodafolk

Rate this topic

Recommended Posts

Denne blir garantert slettet pga reklamering. men da jeg verken går ut med hvilken forhandler det gjelder. heller DIREKTE markedsfører noe. ser egentlig ikke problemet da jeg kun tilbyr dere andre skodakjørere i oslo/akershus området en god tjeneste.

Send meg en PM. med kilometerstand. regnummer og hva som skal/bør fikses. så får dere et prisoverslag av meg.

Også andre reparasjoner som. bremseskift. clutchbytte. å andre faste greier. kan man finne en goodie pris på...

om ikke tråden har blitt slettet i morgen skal jeg komme med noen prisoverslag som kanksje får folk til å slutte å tro at frittstående verksteder ikke er så sinnsykt mye billigere en merkeverkstedet

Da nærmer det seg tid for 60.000km service så har sendt prisforespørsler til merkeforhandler i Oslo og Sverige samt ett frittstående verksted i Oslo jeg har god erfaring med. Inspeksjonsservice,bremsevæskebytte,nytt luftfilter og dieselfilter.

Edit:

Skoda i Oslo: 8027kr. Trekker vi fra 1liter reserveolje og 3stk vindusviskere blir det 7289kr.

Skoda nær drammen: 6980kr

Skoda Sverige: 4400SEK pr dagens kurs: 3837KR

Frittstående verksted i Oslo: Venter på pris

Edited by Tjasidet
Ny info

Jeg byttet regreim, vannpumpe, stor service OG kjöpte meg barnevogn i sverige for under 10.000 ;)

Mekonomen i Arvika.

Men det var gamlebilen. Min nye skulle jeg ikke satt til et no-name verksted, men det er bare min personlige mening :)

Det er absolutt smart å sjekke priser fler steder  ! Ved to anledninger her jeg fått servicepris  og på skift av hoved lykt Strømstad og merkeverksted in Drammen ! Begge ganger billigere i Drammen ! I tillegg var ventelista lengre for nordmenn på service på en 211 på Strømstadkanten. Bengtsfors golf 4 skift av Reg reim og vannpumpe omtrent samme som E18 når VW kjørte "kampanje" . Stilte spørsmålet til MB verkstedet i Sverige hvorfor så lik pris ? Kontant svar ,her står nordmenn i kø !