Gå til innhold

Servicer til skodafolk

Ranger emnet


cosworth87

Anbefalte innlegg

Denne blir garantert slettet pga reklamering. men da jeg verken går ut med hvilken forhandler det gjelder. heller DIREKTE markedsfører noe. ser egentlig ikke problemet da jeg kun tilbyr dere andre skodakjørere i oslo/akershus området en god tjeneste.

 

Send meg en PM. med kilometerstand. regnummer og hva som skal/bør fikses. så får dere et prisoverslag av meg.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også andre reparasjoner som. bremseskift. clutchbytte. å andre faste greier. kan man finne en goodie pris på...

 

om ikke tråden har blitt slettet i morgen skal jeg komme med noen prisoverslag som kanksje får folk til å slutte å tro at frittstående verksteder ikke er så sinnsykt mye billigere en merkeverkstedet

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Da nærmer det seg tid for 60.000km service så har sendt prisforespørsler til merkeforhandler i Oslo og Sverige samt ett frittstående verksted i Oslo jeg har god erfaring med. Inspeksjonsservice,bremsevæskebytte,nytt luftfilter og dieselfilter.

 

Edit:

Skoda i Oslo: 8027kr. Trekker vi fra 1liter reserveolje og 3stk vindusviskere blir det 7289kr.

Skoda nær drammen: 6980kr

Skoda Sverige: 4400SEK pr dagens kurs: 3837KR

Frittstående verksted i Oslo: Venter på pris

Endret av Tjasidet
Ny info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Det er absolutt smart å sjekke priser fler steder  ! Ved to anledninger her jeg fått servicepris  og på skift av hoved lykt Strømstad og merkeverksted in Drammen ! Begge ganger billigere i Drammen ! I tillegg var ventelista lengre for nordmenn på service på en 211 på Strømstadkanten. Bengtsfors golf 4 skift av Reg reim og vannpumpe omtrent samme som E18 når VW kjørte "kampanje" . Stilte spørsmålet til MB verkstedet i Sverige hvorfor så lik pris ? Kontant svar ,her står nordmenn i kø !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår