Gå til innhold

Forskjellig % toning av ruter? (Bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilen skal på verksted den 25.Mai for proffsoting av rutene.

Skal tone bakruta + alle 4 sidevinduene, men har ikke bestemt meg for hvor mye toning jeg skal ha.. Bilen er en sort A3!

 

153sep5.jpg

 

 

 

 

Tenkte 24% toning av bakruta + 48% toning på sidevinduer,

men er usikker på hvor mørkt det er..

 

Hvilke forskjellige typer toning finnes det?

 

Ønsker også gjerne bilder av de forskjellige hvis noen har det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT.

men toning er det samme som soting sant? bare at soting er kolsvart?

du bruke vanlig film ved toning også? pris på toning ved verksted?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT.

men toning er det samme som soting sant? bare at soting er kolsvart?

du bruke vanlig film ved toning også? pris på toning ved verksted?

 

Toning og soting er vel det samme uansett hvor lys/mørk filmen er tror jeg:)

 

Angående prosessen som gjøres hos er proffesjonelt verksted er jeg usikker på, men jeg har hørt at de bruker en spesiell film som er tykkere enn normalt og at den "brennes" fast i ruta..:)

 

Jeg må betale 5000kr for jobben, det er en bra pris:)

Vanligvis ligger det vel på 6000kr, men det kommer selvsagt ann på hvilken bil du har, og hvor store vinduene er..:op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toning og soting er vel det samme uansett hvor lys/mørk filmen er tror jeg:)

 

Angående prosessen som gjøres hos er proffesjonelt verksted er jeg usikker på, men jeg har hørt at de bruker en spesiell film som er tykkere enn normalt og at den "brennes" fast i ruta..:)

 

Jeg må betale 5000kr for jobben, det er en bra pris:)

Vanligvis ligger det vel på 6000kr, men det kommer selvsagt ann på hvilken bil du har, og hvor store vinduene er..:op:

 

 

ja okay. takker for svaret:)

 

i bergen du ska få tona rutene da? ka firma? må få meg litt mørkare rute i opelen jeg og;) jeg hold til i gulen.. mellom fensfjorden og sognefjorden skjønner du;)

 

Mvh. Krister

Endret av galant

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okay. takker for svaret:)

 

i bergen du ska få tona rutene da? ka firma? må få meg litt mørkare rute i opelen jeg og;) jeg hold til i gulen.. mellom fensfjorden og sognefjorden skjønner du;)

 

Mvh. Krister

 

Stemmer, er et firma på Kokstad som heter Hauge Reklame:) veldig hyggelige folk:) Ta turen dit hvis du bestemmer deg for soting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår