Gå til innhold

Selges:16" felger med nye dekk, 4x100 boltsirkel..

Ranger emnet


dexter_cf

Anbefalte innlegg

Selger ett sett alufelger.

 

De er testkjørt en runde på boligfeltet etter at jeg handlet de av Espen-S her på forumet.

Subber bak på min corolla '98 E11 (Antar det er pga de slappe fjærene mine).

 

ET/Impress/Offsett skal være 40, 4x100 PCS (Boltsirkel).

 

Har stått på Nissan tidligere i følge selger, og nå altså på min Corolla en liten tur.

Derfor er det to sett med senter ringer, da Nissan har litt større nav enn Toyota har tydeligvis.

 

Dekkene har dim 205/45-16.

 

Interessert, let me know!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er rette og fine ja..

Trodde før jeg fikk de på bilen at jeg ville skaffe senterkopper, men syns det var kult uten! :D

 

Eneste jeg ville gjort om jeg skulle hatt dem selv var å sleike over med fint sandpapir og gitt de en runde med sort blank, matt farge vakke heeelt bling! :D

 

Vil du ha det heeelt perfekt bytter du ut 12 av mutterne for å få blanke og fine muttre! Følger med 4 helt nye, forresten!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig!

Jeg BURDE bytte fjører! =D

Er bare usikker på om det holder å bestille seg ett sett med fjører, også er problemet løst.. I såfall vil jeg bestille noen fjører som i tillegg senker 2-3cm.. Dette fordi jeg syns det er for ALT for stort rom mellom bil og dekk forran, bak syns jeg er helt greit!

Har kjørt 60/60 senka civic tidligere, og dette har jeg ikke lyst å gjøre igjen! Bilen skal være en pendlerbil samtidig som det ser greit ut!

Spørsmålet er hvor godt dette vil fungere mot støtdemperne som sitter der fra før..

 

Har annonsen ute på finn enda, men folk syns kanskje det er for dyrt for brukte felger.

Prisen jeg har satt har jeg begrunnet i en tråd litt høyere opp..

 

 

Får jeg ikke noe fornuftig tilslag på dette her blir det til at jeg valser hjulbuene OG bestiller opp fjører/senker..

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår