Gå til innhold

Volvo242dl: Vauxhall Viva HB-restaurering

Ranger emnet


volvo 242 dl

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

heisann. nå er sommern kommet og bilen fortsatt ikke klar. ops mistet noen skruer så forstillingen er ikke helt ferdig nå heller. kommet et lite stykke videre, men ikke langt nok slik jeg trodde jeg skulle ha kommet. motoren starter , men går i ca 10 sek før den stanser av seg selv.andre ganger går den i ca 2-5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

hei igjen folkens. nå er sommern over og jeg har endelig fått tid for meg selv igjen etter nesten 3 år forhold til en jente. så her kommer det etter planen til å dukke opp flere bilder og saker om bilen. pcn tok kvelden og jeg har vært uten internett i ca 1 mnd eller 2.

 

det som gjenstår nå er å få tatt noen bilder av bilen og delene som er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt! Som strøken blir den en perle! Godt å få unna litt kvinnfolk så det blir tid til å skru igjen:P

 

Skal du gjøre noen små mods (felger o.l) eller blir det restaurering ned til minste orginale detalj?

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt! Som strøken blir den en perle! Godt å få unna litt kvinnfolk så det blir tid til å skru igjen:P

 

Skal du gjøre noen små mods (felger o.l) eller blir det restaurering ned til minste orginale detalj?

 

joda. kvinner er ikke bestandig bra. skal restaurere den til orginal + modifisering av: foringer fra superflex , orginale spesielle felger og modifisere om til h4 pærer. sitter i orginalt rh2 pærer. dem er på 45w og er runde som en kule på tuppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

hei. stått stille en stund denne bilen. kjørte den en litetn tur i nærområdet her i kuldeperioden. Da jeg satte ned motoren hadde jeg ikke noen løfte utstyr så jeg kontakten en nabo så vi løftet motoren inn med bare vanlig muskelkraft. det gikk fint, men var litt tungt. da jeg startet denne bilen så var det ikke bremser eller noen interiør(setene er ute av bilen til omtrekking håper dem er ferdig til 1 mai).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår