Gå til innhold

Audi A4 1.8T (stene)

Ranger emnet


stene

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen av dere husker kanskje meg, men for de som er kommet i mellomtiden, og for dere som ikke har sett vidunderet på lenge.

Syntes den gamle tråden min var så kjedelig(link til den i signatur)

 

Bilen:

Audi A4 1.8T orginalt 110kw (150hk orginalt)

Min derrimot har 205 chippe hester (før frontmontert cooler).

Lader 1.1bar, og det er på orginalturboen.

Den frontmonterte intercooleren er av type Autobahn, og er montert forran radiator. Den orginale ligger så elendig plassert!

Utgjør 310nm (også før frontmontert cooler).

 

Slik så bilen min ut da den ble kjøpt

(dette er egentlig ikke min bil, men den er kliss lik)

1.Slik ser bilen ut i dag

2.Slik ser bilen ut i dag

3.Slik ser bilen ut i dag

4.Slik ser bilen ut i dag

Custom:

Viskere.

Scania style!(snakker beste lastebiltype hær nå) Det er 2 lister, med ca 5-6 små dyser som spruter en liten, perfekt fordelt mengde spyleveske rett forran gummien! Det er helt genialt. Sparer med utrolig mye spyleveske, og det sliter svært lite på viskergummien! (kosta meg 25kr.. Koster deg ca 50lapp!)

Anlegg.

Bilen inneholder orginalhøytalere koblet til en pioneer spiller, noe som faktisk gir bra lyd. Har også 2 høytalere i hattehyllen. Sub i bagasjerommet 12" i åpen kasse fra JBL. Gir en helt kurrant bass! 5 farad kondensator.

Luft inntak.

Stålfilter (uten olje) fra TS-Tuning. (Ble sagt på møller bil at det var noe av det beste jeg kunne bruke på min pga. den er chippet.) Har custom varmeskjold for filteret.

Lys.

Rødt lys midt i baksetet hvor man ser det står "JBL" på plexiglasset til subben.

Målere.

2 Målere i A-stolpe.

Ladetrykket på turboen, og batterispenning.

Lyset i disse er styrt av lys spaken.

Resirk.

Som de fleste vet, så er ikke den orginale resirkventilen(wesgate) bra nokk for en chippet A4. Min er moddet, og tåler dette.

Styling.

som de fleste andre, så elsker jeg RS4! Så dette har jeg gått for. Har kun sett 2 til i Tr.heim by som har dette på en A4. Og en som går på Røros.

Kittet består av:

Bakrutesenker

Baklukespoiler

Bakleppe

Framfanger

Sideskjørt

Felger.

18" Wraped on some tight new brigestone tires man!

Disse er metallic svart. (skryter på meg nå da, har ikke fått de tilbake fra pulverlakkering enda!)

 

Kom med tips, triks, forslag, meninger og kritikk!

Endret av stene

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som du har gjort de viktigste tingene med motoren iallefall. :)

Chip, ventil og stålfilter osv.

Så veldig pen ut invendig også.

Skal jeg si noe negativt, så må det bli sideskjørtene og bakfangeren. Jeg ville ha putta på noe som ser orginalt ut, og ikke noe jeg forbinder med superstyling.no eller annen plastikk. :)

Men det er fin bil, og liker du det så skal du selvfølgelig ha den slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å ikke være for negativ men..

den trenger senk! sideskjørta, bakfangeren og nettingen ser ikke ut. Liker heller ikke leksus lyktene...

 

Ser ut som du "prøver" å etterligne rs4, Verdens eneste offisielle RS4 sedan, sånn skal det se ut!

 

men du har gjort det bra på motorfronten da;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil =)

Skal få litt kritikk, de baklyktene du har ? er de helt klart glass på ? i så tilfelle sot dei ;) blir masse bedre..

 

Hadde du gidda å lagt ut et bilde av astolpen din? med målerenne.. vil gjerne se hvordan du har gjort de..

Thomas

 

- Audi A4 1.8TQ 1996 -

xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice:) kan bli bra denne;) Det jeg ville gjort, fått på Rieger sin frontfanger da den passer bedre med skjørta og hekken enn Dietrich sin:) åsså smelt på mer senk og bytta baklyktene:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår