Gå til innhold

Langemyrs Coupe/Tiburon

Ranger emnet


Langemyr

Anbefalte innlegg

Hello Kjøpt meg kuleste bilen nå

 

et sølvgrå gliss med 1,6 l 2003 mod

(bilder kommer)

 

Noen som har fjerna de oransje dekslene i front lyktene?

tips til felger og dekk?

På en orginal Coupe hvor mye er det pent å senke den med?

Evt andre tips?

Endret av Langemyr
bytte overskrift

Opel Astra 94

Hyndai Coupe 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Kjøpt meg kuleste bilen nå

 

et sølvgrå gliss med 1,6 l 2003 mod

(bilder kommer)

 

Noen som har fjerna de oransje dekslene i front lyktene?

tips til felger og dekk?

På en orginal Coupe hvor mye er det pent å senke den med?

Evt andre tips?

 

Gratulerer med ny stilig bil =D

 

bytt lykter til 2005 facelift modellen, de mørke lyktene, er mye penere enn de på 2002+ modellene.

ikkje ha større dekk enn 245 breie bak. 18" felg blir pent.

gjerne få svendsen eksos til å lage et enderør på hver side slik som på 2,0 og 2,7 modellen.

håper det er orginal spoiler på den og at den ikke er tatt vekk, ellers bør du få på en slik fort.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny stilig bil =D

 

bytt lykter til 2005 facelift modellen, de mørke lyktene, er mye penere enn de på 2002+ modellene.

ikkje ha større dekk enn 245 breie bak. 18" felg blir pent.

gjerne få svendsen eksos til å lage et enderør på hver side slik som på 2,0 og 2,7 modellen.

håper det er orginal spoiler på den og at den ikke er tatt vekk, ellers bør du få på en slik fort.

 

 

Ja 245\18" hvor å er prisen på det da?

Opel Astra 94

Hyndai Coupe 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray

Forresten er det noen som vet hvor man kan få tak i de amerikanske merkene til coupe? Tuscani? og lyktene til 05 utgaven?

 

 

Ebay må være et bra verktøy til alt dette.

søk på google på "hvordan handle på ebay" visst du ikke kan det.

 

men lykter kan du vel og få tak i hos et verksted, men blir vel litt dyrere enn ebay.

ellers så kan du finne endel på google sikkert.

Sharkracing er jo internettbutikk som er spesialisert på hyundai.

ellers så er det nevnt noen internettbutikker rundtom i trådene til andre coupe eiere på dette forumet.

 

lykke til

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ebay er bra verktøy å søke på ting men totalt dyrt å kjøpe deler fra spesielt når porto og moms kommer inn i bildet. Jeg har direkte kontakt med fabrikken i Korea. Og har ingen problem å dele kontakt informasjonen. Bare send meg en msg. Jeg har kjøpt en god del deler fra ham både oem og performance deler, og får tingene levert på døren. Toppen av det hele så får du knock out priser som slår seoulfulracing sine priser. Fikk faktisk bilene min i Desember og har skaffet deler siden den dagen, og er endelig nermer seg slutten av prosjectet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår