Gå til innhold

Mazda 626 97- rød å rå

Ranger emnet


KentBarry

Anbefalte innlegg

hei,

kjøpte meg en Mazda 626 LX 97 mod. for halvannet års tid siden, og nå ønsker jeg og påkoste bilen noen kroner siden den ikke har kræsjet ennå! yeei!

 

men det viste seg jo og være lettere sagt en gjort.

tenker på EN av tre ting, enten et bilstereo, tuning? eller styling.

 

har noen noe bra tips? hadde vært artig og få noe istand nå som veiene er bare bensinen fortsatt er ganske... ikke er kjempedyr!

 

jeg er flink og mekke, men vet ikke noe teknisk. Er en 1.8l motor, kansje det hadde vært noe og fiksa litt på?

 

takker og bukker for alle svar! :D

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuning av motor er en kostbar avfære, og er svært lite lønnsomt.. Effektanlegg kan gjøre litt med pådrag og lyd. Når det gjelder utseende gjør senk og felger utrolig mye! Det du også kan gjøre er å montere en leppe på front og bakfanger, noe som blir pent. Jeg personlig synes bilen kan bli utrolig pen, og det er en bil som sjelden blir gjort noe med.

 

Mazda-626-2.jpg

 

IMG_0974.jpg (Zepticon sin sedan på forumet)

 

Ellers er mazda-ogn.org en fin plass å hente inspirasjon fra!

 

Bilder av bilen?

Endret av Margido

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk takk,

likte utrolig godt leppa på den svarte der ja,

har tenkt og invistere i et par felger ihvertfall, mulig lakkering siden oslobilistene ikke har vært spesiellt forsiktige når de har lukeparkert.

 

men blir ikke bilen litt for lav vist man senker den?

 

har faktisk klart og revet av eksosanlegget mitt 2 ganger!

heldigvis klarte jeg og snike meg til bruktbilgarrantien så gikk bra =)

 

skal få opp et par bilder til helgen tenker jeg

 

btw. er det mulig og få kjøpt tåkelys et sted? mener bilen hadde sett noe bedre ut med tåkelys slik som på bilene over.

Endret av KentBarry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tåkelys er bare å søke på nettet. Tror de kanskje har det på Mekonomen. Senking er jeg litt skeptisk til da jeg synes at den blir litt ekkel å kjøre og fartsdumper blir et helvette. Jeg ville ha kjøpt felger til både vinter og sommer (salt er drepen). Et ordenltig annlegg hadde jo vært kult. Gjort det med min og det er gøy:). Tuning... Smekk på et power filter så har du ihvertfall lyden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår