Gå til innhold

Bytte Clutch Audi A3, 1997

Ranger emnet


PeterGriffin

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har kjøpt en Audi A3 fra 1997, 1,6, hvor jeg vet at clutchen er litt dårlig. Fikk den undersøkt av mekaniker når jeg kjøpte den, og han mente den var under oppsyn og burde skiftes før eller siden.

 

Noen som har noen tips og råd hvor jeg kan gjøre dette billigst mulig. Har lagt en del penger i reperasjoner allerede. Og har ikke lyst å legge så mye mer i det. Snakket med clutchOgBrems, de skulle ha 8500. Alternativer i sverige eller andre plasser hvor dere tror jeg kan gjøre det billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi tar seg hvertfall betalt! det er ikke så ille å bytte selv ville jeg tro. Bare du har en grei jekk og støttebukker så er du godt igang!

 

Kan da umulig være mye værre enn på en 1,8l golf ville jeg tro =) kan sikkert ta det billig jeg :P hehe gikk med 2-3 timer første gangen jeg byttet på en golf. Og da hadde jeg ikke prøvd før :)

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi tar seg hvertfall betalt! det er ikke så ille å bytte selv ville jeg tro. Bare du har en grei jekk og støttebukker så er du godt igang!

 

Kan da umulig være mye værre enn på en 1,8l golf ville jeg tro =) kan sikkert ta det billig jeg :P hehe gikk med 2-3 timer første gangen jeg byttet på en golf. Og da hadde jeg ikke prøvd før :)

 

Forskjellig fra bil til bil.

På Civic må man løfte på motoren (Eller få den ned da), for å så bytte clutchen... Hvertfall det han fyren sa til meg...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår