Gå til innhold

SEAS Lotus Performance + Forsterker

Ranger emnet


Devlon

Anbefalte innlegg

har en annen tråd gående ang oppgradering av lyden i min Opel Meriva. der har jeg kommet til et par konklusjoner, men trenger litt hjelp. så tenkte at kanskje noen som ikke er inne på den andre tråden min kan hjelpe.

 

har vell igrunnen bestemt meg for og kjøpe to sett med seas lotus performance komponent til min opel merida. men trenger en forsterker til disse. har sett litt på en fire kanalers H/K. er det noen som har noen erfaringer med disse høytalerene? mtp hva bør jeg velge av forsterker.

Endret av Devlon
Ikke lengre gjeldende tråd tittel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... har sjekket lit ang seas lotus performance, og kan jo ikke si annet enn at det er meget fristende. er jo tross alt norsk ;) og de liker mi jo;) spørsmålet kommer jo da om 4 kanals H/K er rette valget mtp forsterker. slik jeg ser det er jo seas ganske så "high-end", og da er det jo litt artig og få fult utbytte av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn rent praktisk ang de to forsterkerene... hvordan kobler jeg til to sett med fronthøytalere da de bare er to kanals?

eller vil det være et alternativ og droppe høytalere i bakdørene? bruker jo da 3000,- mindre på høytalere, kan bruke mer på en forsterker, og kan vell bare installere høytalere i bakdørene senere viss jeg ønsker det?

Endret av Devlon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pr nå begynner det å se ut ti at jeg dropper høytalerene bak (ihvertfall i første omgang. kan heller installere dette senere), og at jeg installerer lotus performance foran. men er jo åpen for innspill om du har erfaringer som tilsier at reference er hvert pengene, koster jo tross alt noen tusen mer. og ser for meg at jeg da igjen må putte dertil enda mer i en forsterker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår