Gå til innhold

Hva skal til for å få en skyline gtr34 til Norge?


leet0rz

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer(i framtiden, vel og merke) å kjøpe en skyline gtr34. Mine spørsmål er følgende: Hvor bør jeg kjøpe, når bør jeg kjøpe, blir det problematisk å frakte den til Norge, hvor mye vil det hele koste meg og er den i det hele tatt legal i Norge? Jeg vil helst unngå å måtte bygge den om, tenker på ratt på feil side osv.

 

Takk for din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du skal handle i den prisklassen ville jeg GLATT gått for evo av eldre type.. altså EVo 6 . skal du ha deg nyere. så har du evo 8-9

 

 

Skyline kan du enkelt å greit GLEMME å kjøpe og få skilter på i norge!

om du virkelig har lyst på det, får du heller kontakte de veldig få skyline eiere i norge med skilter og gi dem en overdreven pris for å kjøpe bilen av dem

 

 

Finnes ca 3-4 R34 med skilter i norge og minst 2-3 R32 Skylines.

 

enda ikke sett en eneste R33

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal handle i den prisklassen ville jeg GLATT gått for evo av eldre type.. altså EVo 6 . skal du ha deg nyere. så har du evo 8-9

 

 

Skyline kan du enkelt å greit GLEMME å kjøpe og få skilter på i norge!

om du virkelig har lyst på det, får du heller kontakte de veldig få skyline eiere i norge med skilter og gi dem en overdreven pris for å kjøpe bilen av dem

 

 

Finnes ca 3-4 R34 med skilter i norge og minst 2-3 R32 Skylines.

 

enda ikke sett en eneste R33

 

Går 2 stk R33 i Bodø med skilt ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår