Gå til innhold

Malaysia GP - Avbrudt!

Ranger emnet


CivicLars

Anbefalte innlegg

Jeppers, i går (Søndag) ble Malaysia GP avbrudt pga. heavy regnvær! Var det noen som så løpet? Ingen kommentarer på det?

 

Også leste jeg også at Ferrari F1 ikke har hatt en så dårlig start på sesongen siden 1992! Helt sinnsykt syns jeg (Skal sies at jeg er fan av Kimi =P )

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så oppsummeringa på TV3, og det så ut som at det var ett ganske tungt regnvær ja. Var vel kanskje ikke forsvarlig å kjøre løpet, så jo hvordan de kjørte ut en etter en i den ene svingen der. De som hadde mestret forholdene hadde jo tjent utrolig mye på det, og noen ganger lurer jeg på hvor gode de sjåførene egentlig er. man kan ihvertfall ikke si at de er allsidige.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt at de ikke sender direktesendinger på TV3 lenger, men på viasat motor, så kommer reprise senere på viasat sport N...det er jo helt teit. og det er noe som er virkelig galt i formel 1 stabelen. de gode timene går under og sliter mens de nye og dårlige vinner...hva skjer egentlig?? det er ikke gøy lenger...alle de dyktige førere sliter...det er noe rart på gang her, håper ikke det har noe med den j**** finanskrisen å gjøre, for det hadde bare vært litt for dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt at de ikke sender direktesendinger på TV3 lenger, men på viasat motor, så kommer reprise senere på viasat sport N...det er jo helt teit. og det er noe som er virkelig galt i formel 1 stabelen. de gode timene går under og sliter mens de nye og dårlige vinner...hva skjer egentlig?? det er ikke gøy lenger...alle de dyktige førere sliter...det er noe rart på gang her, håper ikke det har noe med den j**** finanskrisen å gjøre, for det hadde bare vært litt for dumt

 

Ja, men var mye bedre da det gikk på TV2... UTEN reklamepause.

 

Men jeg vet egentlig ikke helt hva som skjer. Tenker meg tilfeldigheter nå i starten bare... Men syns det er litt morsomt at Brawn vinner =)

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men var mye bedre da det gikk på TV2... UTEN reklamepause.

 

Men jeg vet egentlig ikke helt hva som skjer. Tenker meg tilfeldigheter nå i starten bare... Men syns det er litt morsomt at Brawn vinner =)

 

ja selvfølgelig var det best uten pause på tv2, vet ikke om det hjelper å klage på det hehe:D håper virkelig det var tilfeldigheter som gjorde at Brawn vant, blir kjedelig hvis det fortsetter sånn, har ikke noen å holde med nå. før var det massa og delvis alonso...men jeg synes de unge fører som vettel og glock gjør det bra, holder med dem også...hvis det ikke skjer noe forandring snart så blir jeg irritertdukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår