Gå til innhold

Verdens mest avanserte ting?

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. Satt å tenkte på en sak her om dagen.. Teknologien har utviklet seg kraftig nå de siste årene, så da lurte jeg på hva som er verdens mest avanserte ting/gjenstand? Finnes jo både roboter som oppfører seg noenlunde lik mennesker osv, men må da finnes noe som er mer avansert enn det igjen? :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mikroskop eller stjernekikkert..? Må da finnes noe som er ENDA mer avansert enn det?

Jeg ser for meg en maskin/robot som lager noe, er ca verdens mest avanserte ting.. :P

 

Jeg tenker på den syke optikken som faktisk finnes.

Og at det er roboter som faktisk lager mesteparten av dem.

Tenk, at det er fult mulig for deg å telle gråstein på månen, eller mars for den saks skyld. Ganske sykt når man er så mange millioner mil unna. Jeg syns jeg leder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikroskop eller stjernekikkert..? Må da finnes noe som er ENDA mer avansert enn det?

Jeg ser for meg en maskin/robot som lager noe, er ca verdens mest avanserte ting.. :P

 

Jeg tenker på den syke optikken som faktisk finnes.

Og at det er roboter som faktisk lager mesteparten av dem.

Tenk, at det er fult mulig for deg å telle gråstein på månen, eller mars for den saks skyld. Ganske sykt når man er så mange millioner mil unna. Jeg syns jeg leder! :D

 

 

Jeg vil si at menneskekroppen er mer avansert enn en robot. En robot er i bunn og grunn bare "010101010011010101010" og litt strøm. Enkel logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn helt ærlig uten misforståelser,,,,

 

hva med FØLELSER

hva vi føler osv. hvor kommer det fra og sånnt

 

alt som er laget av mennesket er jo ikke så avansert at vi ikke kan forståå oss på det, eller hva med universe ?

avansert nokk ?

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår