Gå til innhold

Petter's Passat 1.8T

Ranger emnet


petter84

Anbefalte innlegg

Heisann kjære VW venner!

 

Tenkte jeg kunne lage en egen tråd angående min passelat.

 

Her har vi et dårlig bilde av den etter en 13 timers tur opp nord.

Felgene er photoshoppet, skulle se hvordan det tok seg ut på bilen :)

 

m903zo7.jpg

 

Etter altfor mye tenkning på hva som kunne blitt gjort med bilen så skal jeg faktisk sette igang å gjøre noe med den!

 

Har en liten liste over hva jeg ønsker. Om alt lar seg gjøres spørs, men vi prøver! Planen er å gjøre bilen ganske så svart.

 

Eblemfri svart grill

Svart frontlykter

Svart baklykter (bestilt)

Svarte sideblinkere

BSR PPC Steg 1 Tuning

Sportsfilter

Chrome lister rundt vinduer omgjort til svarte (noen ideer her?)

Svarte felger (20")

 

Skal få inn noen brukbare bilder av slik bilen ser ut nå når jeg får på sommerfelgene jeg har liggende på :)

Venter utålmodig da jeg skal bytte bremseskivene som jeg venter på, og hater å skifte felger mer enn 2 ganger i året :P

2002 VW Passat 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var 20x8 om jeg ikke tar helt feil. Men fant ut at bilen er bare senket 30mm visst! Ruller på 18" felger nå med 235/40/18 :)

 

Har fått ordrebekreftelse på baklyktene iallefall nå! Håper de er her imorgen, ellers blir det ikke før tirsdag neste uke..

2002 VW Passat 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg lyktene idag, men selvfølgelig var det en defekt på ene lykten, så de må byttes.. skal laste opp et bilde senere så får dere se hvordan de ser ut iallefall.

 

 

Noen som kjenner til en grei side der jeg kan kjøpe pærer? Tenkte på å bytte ut de som stod i med diode/led pærer, så blir det en litt mer moderne lykt :)

Endret av petter84

2002 VW Passat 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår