Gå til innhold

Min Cooper S

Ranger emnet


LMJ

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg surret meg til å lage en tråd til bilen min...

 

Har hatt den i snart ett år og er suuuuperfornøyd:)

Her kommer ett par bilder i første omgang.

Kjøpte meg 19" Centerline felger på onsdag, skaffet meg 16" Rota felger på torsdag.

Så brukt litt penger denne uka gitt!

 

Synes selv bilen så bedre ut med 16", pluss at den er jo hundre ganger bedre på veien!!!

 

DSC_0540_1_5.jpg

 

DSC_0525_6_7-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de vegene det er her så blir den liggende igjen ved første hindring (ikke hump) :P

 

jeg er overrasket over hvor bra den sitter... har riktig nok skrudd den fast med 20 skruer, men any ways. ser bra ut pluss at den beskytter fangeren. har subba en million ganger. var i oslo her om dagen... med brostein, trikkeskinner og fartsdumper. men leppa var like fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen!

Nice Ride!!

Veldig flotte bilder og frekke felger. Jeg likte spesiellt godt Rota felgene, hvem er det som forhandler disse? Driver selv og leter etter nytt sommertøy til minien, men blir liksom aldri helt enig med meg selv. Høyest på listen står nok OZ Superturismo WRC 18" (hvite). Men etter og ha sett dine Rota felger blir det plutselig nye valg som må tas, liker godt looken med mindre og kraftigere felger også, hehe.

Men jaja, luksusproblemer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil... Vil gjerne se mer bilder. Er bilen senka?

Ser rått ut med 19 tommers sko :D

 

Jeg valgte å gå for 17 tommer på min bil pga kjøreegenskaper.

Skulle bilen min vært en showcar hadde jeg ikke nølt med 19 tommer!!

 

Er Spax justerbart senkesett på den... så går sakte over fartsdumpene om dagen:P

 

har du senket din eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Spax justerbart senkesett på den... så går sakte over fartsdumpene om dagen:P

 

har du senket din eller?

 

Nice... Hvor mye koster Spax justerbart senkesett da? Hvor har du kjøpt det?

 

Har KW V2 eller V3 på innkjøpslisten min, men har ikke prioritert det helt enda... Må allerede kjøre veeeldig sakte over fartsdumper for å ikke ta nedi. Så ser for meg at det blir et mareritt å senke den mer.

 

Men sånn estetisk sett burde nok bilen min vært senka litt. Den ser litt "høy" ut nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice... Hvor mye koster Spax justerbart senkesett da? Hvor har du kjøpt det?

 

Har KW V2 eller V3 på innkjøpslisten min, men har ikke prioritert det helt enda... Må allerede kjøre veeeldig sakte over fartsdumper for å ikke ta nedi. Så ser for meg at det blir et mareritt å senke den mer.

 

Men sånn estetisk sett burde nok bilen min vært senka litt. Den ser litt "høy" ut nå :(

 

senkesettet stod på bilen nå jeg kjøpte den... så det vet jeg ikke.

 

men hadde KW type 2 på gamlebilen min. en golf 4 GTI. Og det var heeeeelt supert! koster litt mer, men verdt pengene. ikke at senkesettet jeg har nå er dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår