Gå til innhold

PhattBass - Volkswagen Passat TDI 2006 Highline

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Først vil jeg si du har dyrket fram en fantastisk kul bil!

 

Har fulgt med i tråden din angående passaten, og alt du har gjort er jo ting som jeg vil gjøre, ikke for mye chrom, tøff og fet men ikke too much:P

Kjøpte meg en passat 06 igår, og fant idag ut at den andre bilen jeg fant, og var litt interresert i, var din:P

 

lurte på om du kunne hjelpe meg litt me 2 ting på bilen din.

 

1. kitet til xenon tåkelysene, er ganske grønn på det der:P, er det 35W eller 55W output? relay harness eller none? og hvilken lysstyrke har du? 5000k?

 

2. chromen rundt tåkelysene, er 1 side komplett, eller er det kun til selve tåkelyset og dermed klippe til eller.no til rillene på siden?

 

fant kun til selve tåkelysetlyset og biler uten tåkelys på ebay:/

 

Håper du får solgt bilen i sør, så jeg ikke får mye konkurranse her i nord:P

Hei ! Takk for det :) Satser på at jeg får solgt bilen etterhvert..

 

1. Hadde 35W og 6000K, uten relay harness. Men opplevde etterhvert at pærene begynte å flimre litt. Dette var da et billigsett fra VVME, så mulig det var årsaken, men har aldri opplevd det før på de andre kit'ene fra VVME. Og dette irriterte meg på en slik måte at jeg fjernet xenonkit'et, og heller monterte LED-pærer i grøft. Disse lyser mye svakere, men ser likevel bra ut.

 

2. Legger ved et bilde som forklarer hva jeg kjøpte. 1 sett for ringene rundt grøftlys (følger med 2 stk, en for hver side), 1 sett for rillene (merket rød, følger med for begge sider) og 1 sett for rillene under skiltet. Alt er i riktig størrelse, så er ikke nødvendig å klippe til. Selv om jeg måtte det pga pluggen til DEFAen.

 

Chrome.jpg

 

Håper svarene hjalp deg noe på vei, og gratulerer med ny bil :) Regner med at det kommer tråd om den på forumet etterhvert ;)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret!

 

ja kommer nok et tråd når jeg overtar bilen før helgen, og får begynt å bestilt litt utstyr. Har kjøpt en stv da, så planen er å få noe mørkere baklykte, felger og muligens øyelokk framme. har ikke fått sett noen skikkelige bilder av noen øyelokk enda så er skeptisk.

 

kan være jeg som er skikkeli dårli til å lete men finner ingen nettsider eller noen på ebay som selger annet en chrom til biler uten tåkelys, eller bare nedre del av grill i midten. vil se hvordan det blir med helchrom front m/emblem før jeg eventuelt kjøper uten.

 

bestilte disse:

http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_79&products_id=176

til tåkelysene så får vi se hvordan det blir:)

 

btw: noen grunn til at du byttet pioneer touch screen, mot rcd-310;)?

 

takk for hjelpen, blir fort litt mas når man har en fet bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret!

 

ja kommer nok et tråd når jeg overtar bilen før helgen, og får begynt å bestilt litt utstyr. Har kjøpt en stv da, så planen er å få noe mørkere baklykte, felger og muligens øyelokk framme. har ikke fått sett noen skikkelige bilder av noen øyelokk enda så er skeptisk.

 

kan være jeg som er skikkeli dårli til å lete men finner ingen nettsider eller noen på ebay som selger annet en chrom til biler uten tåkelys, eller bare nedre del av grill i midten. vil se hvordan det blir med helchrom front m/emblem før jeg eventuelt kjøper uten.

 

bestilte disse:

http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_79&products_id=176

til tåkelysene så får vi se hvordan det blir:)

 

btw: noen grunn til at du byttet pioneer touch screen, mot rcd-310;)?

 

takk for hjelpen, blir fort litt mas når man har en fet bil;)

 

Har du bestilt H1 til grøft? Skal være HB4(9006) om jeg ikke tar feil. Er det jeg har på min.

 

Grunnen til at jeg byttet fra Pioneer til RCD-310 var rett og slett pga ønsket om orginal spiller. Var inne på tanken om å bestille RNS-510, men slo det halvveis ifra meg. Mulig jeg bestiller hvis jeg ikke får solgt bilen med det første ;p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hei.

 

Knallfin Passat du har.

Jeg har endelig fått på stylingen min. Jeg kjøpte original R-line jeg da. Og R36 eksosanlegg. Og R-line grill..

Syntes det ble veldig bra, og ble litt nyforelsket i bilen min. :-)

 

Er også interessert i å få litt bedre lyd i bilen. Har bestilt en RCD 510 som jeg fikk veldig rimelig. Håper denne er bra. Skulle selvsagt hatt RNS 510, men det blir for kostbart.

 

Hva anbefaler du for å få litt bedre lyd? Har lyst på DynAudio, men det er sikkert både dyrt og vanskelig å få til?

 

:disco

 

BVika

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Hei ! Takk for det :) Satser på at jeg får solgt bilen etterhvert..

 

1. Hadde 35W og 6000K, uten relay harness. Men opplevde etterhvert at pærene begynte å flimre litt. Dette var da et billigsett fra VVME, så mulig det var årsaken, men har aldri opplevd det før på de andre kit'ene fra VVME. Og dette irriterte meg på en slik måte at jeg fjernet xenonkit'et, og heller monterte LED-pærer i grøft. Disse lyser mye svakere, men ser likevel bra ut.

 

2. Legger ved et bilde som forklarer hva jeg kjøpte. 1 sett for ringene rundt grøftlys (følger med 2 stk, en for hver side), 1 sett for rillene (merket rød, følger med for begge sider) og 1 sett for rillene under skiltet. Alt er i riktig størrelse, så er ikke nødvendig å klippe til. Selv om jeg måtte det pga pluggen til DEFAen.

 

Chrome.jpg

 

Håper svarene hjalp deg noe på vei, og gratulerer med ny bil :) Regner med at det kommer tråd om den på forumet etterhvert ;)

 

 

Heisann!:) Har du link til disse chrome delene til grillen?Så meget pent ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:) Har du link til disse chrome delene til grillen?Så meget pent ut:)

 

Hei!

 

Ser ikke ut til at han jeg kjøpte av på Ebay har slike deler nå, men du kan jo prøve denne: eBay link. Denne linken inneholder også chrome til selve grillen, men siden du har Highline, så har du jo chrome i grillen fra før :) Du kan jo velge å selge den delen videre og montere chrome på nedre del.

 

Og her har du chromedeksel til grøftlysene hvis du ønsket det også: eBay link

 

Håper dette hjalp deg litt på vei ;)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ser ikke ut til at han jeg kjøpte av på Ebay har slike deler nå, men du kan jo prøve denne: eBay link. Denne linken inneholder også chrome til selve grillen, men siden du har Highline, så har du jo chrome i grillen fra før :) Du kan jo velge å selge den delen videre og montere chrome på nedre del.

 

Og her har du chromedeksel til grøftlysene hvis du ønsket det også: eBay link

 

Håper dette hjalp deg litt på vei ;)

 

Tuusen takk JAWiggen:) Har bestilt de chrome listene.Så venter i spenning til jeg får dem:)

Hvordan monterer jeg chromedekslet til grillen? Jeg har sett at selve spreder dekslet er skrudd fast i et hjørnet, og antar at resten er klips?:)

Vet du hvor man kan få kjøpt Led turn blinkers? De som skal være i front?:)

 

Jeg har gjerne lyst på hovedlykter med devil eyes. Er dette mulig med tanke på at jeg har svingelys og orginalt xenon? Eller kan man få dette bra til med å kjøpe ei LED list?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk JAWiggen:) Har bestilt de chrome listene.Så venter i spenning til jeg får dem:)

Hvordan monterer jeg chromedekslet til grillen? Jeg har sett at selve spreder dekslet er skrudd fast i et hjørnet, og antar at resten er klips?:)

Vet du hvor man kan få kjøpt Led turn blinkers? De som skal være i front?:)

 

Jeg har gjerne lyst på hovedlykter med devil eyes. Er dette mulig med tanke på at jeg har svingelys og orginalt xenon? Eller kan man få dette bra til med å kjøpe ei LED list?:)

Det er dobbelsidig tape bak chromelistene. Veldig enkelt å feste og de bruker som regel å være kuttet i riktig lengde. Det samme gjelder for chromedekselet som skal være rundt grøftlyset. Dobbelsidig tape der også. Har ikke løsnet i perioden jeg hadde bilen, men er viktig at du rengjør godt på forhånd.

 

Det lar seg ikke gjøre å kombinere lykter med devil eyes og adaptive xenonlys. Hele innmaten følger med lykta. Da må du få tak i hovedlykter som har alt dette, og det har jeg til gode å se at er produsert. Den eneste løsningen jeg kan se på ditt ønske om devil eyes er å montere en LEDstripe.

 

Og angående andre produkter til Passat 3C, så finner du mye på eBay og TM Tuning.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dobbelsidig tape bak chromelistene. Veldig enkelt å feste og de bruker som regel å være kuttet i riktig lengde. Det samme gjelder for chromedekselet som skal være rundt grøftlyset. Dobbelsidig tape der også. Har ikke løsnet i perioden jeg hadde bilen, men er viktig at du rengjør godt på forhånd.

 

Det lar seg ikke gjøre å kombinere lykter med devil eyes og adaptive xenonlys. Hele innmaten følger med lykta. Da må du få tak i hovedlykter som har alt dette, og det har jeg til gode å se at er produsert. Den eneste løsningen jeg kan se på ditt ønske om devil eyes er å montere en LEDstripe.

 

Og angående andre produkter til Passat 3C, så finner du mye på eBay og TM Tuning.

 

Takk for svar. Beklager for sent svar.

 

Jeg har mottatt chrome listene i posten. Jeg fikk som jeg ser med det første at det er 8 korte lister og 7 Lange. Dette er vell plug and play? Hvordan rengjor du det? Noe spesielt middel?

 

Hvor får jeg tak i ordentlig LED STRIPE? JEg har sett mye jalla og hvordan skal man klare å montere det? Noe tips?

 

Hvordan type led pærer trenger jeg i parkpærene? Sokkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår