Gå til innhold

Polo prosjekt

Ranger emnet


Nuffe88

Anbefalte innlegg

Hei går i dag til annskaffelse av en polo 88mod 86c Steilheck.

 

Har da noen spørsmål;)

 

hvor jeg kan få kjøpt billige hovedlykter orginale el noe anna tøft(runde lykter)

 

Sitter en 1,3l forgasser motor på 40kw som er defekt i denne har en delebil for hånd med en 1,3 injection (digijet så vidt eg huske) noen som har byttet mellom disse motorene før og om det eventuelt er mye stress med ledningsnett? og om 5 trins girkasse fra polo disel passer?

 

legger ut bilder senere når jeg har begynt og style;)

 

planene så langt er:

 

-80mm senk

-polyforinger

-front og bakfanger (litt usikker på type endå)

-lakkering svart

-panserlist

-emblemfri grill

-og prøve og få tak i 7*13 felger og dekk med strekk uten at det koster skjorta :P

-mest sansynelig ut med bakseter og bygge noe heftig dunkeboks bak der;)

 

 

blir et 2 års prosjekt da jeg er lappeløs i en 2 års periode så masse tid til og få en rå polo;)

 

hvis noen har noe gode linker til sider med styling og liknende og råd og tips så takk;)

 

Bilder kommer etter hvert;)

 

 

 

 

Ja rettskrivinga mi er som en forvirra potet i malaysia...

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei går i dag til annskaffelse av en polo 88mod 86c Steilheck.

 

Har da noen spørsmål;)

 

hvor jeg kan få kjøpt billige hovedlykter orginale el noe anna tøft(runde lykter)

 

Sitter en 1,3l forgasser motor på 40kw som er defekt i denne har en delebil for hånd med en 1,3 injection (digijet så vidt eg huske) noen som har byttet mellom disse motorene før og om det eventuelt er mye stress med ledningsnett? og om 5 trins girkasse fra polo disel passer?

 

legger ut bilder senere når jeg har begynt og style;)

 

planene så langt er:

 

-80mm senk

-polyforinger

-front og bakfanger (litt usikker på type endå)

-lakkering svart

-panserlist

-emblemfri grill

-og prøve og få tak i 7*13 felger og dekk med strekk uten at det koster skjorta :P

-mest sansynelig ut med bakseter og bygge noe heftig dunkeboks bak der;)

 

 

blir et 2 års prosjekt da jeg er lappeløs i en 2 års periode så masse tid til og få en rå polo;)

 

hvis noen har noe gode linker til sider med styling og liknende og råd og tips så takk;)

 

Bilder kommer etter hvert;)

 

 

 

 

Ja rettskrivinga mi er som en forvirra potet i malaysia...

-

 

 

Hei, jeg har Rieger sideskjørt liggende som jeg hadde til en polo cl coupe 90 modell se vedlakt link

 

( http://bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=00047004&vg=&vgpath=&b=00047004.jpg )

 

Disse er aldri vert brukt, helt ny, du kan få disse til en rimelig pris (om de passer til den bil) det er bare til å høre med bsbildeler eller VW forhandler for eventuelt lengde forskjell om d sku være,

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på motor, men såvidt jeg har forstått må du ut med hele ledningsnettet om du skal bytte fra gasser til innsprut.

 

Men værsåsnill, ikke sett på store plastikkfangere og alt mulig jalla. Har du fangere med kromlist, trenger du nesten bare senk og felger, evt lakkering. Skal ikke legge meg borti hva du skal gjøre, men håper du vil gå for en classic/clean look.

 

Sjekk ut http://www.bsbildeler.no, http://www.autospar.no eller google for lykter og annet stash:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på motor, men såvidt jeg har forstått må du ut med hele ledningsnettet om du skal bytte fra gasser til innsprut.

 

Men værsåsnill, ikke sett på store plastikkfangere og alt mulig jalla. Har du fangere med kromlist, trenger du nesten bare senk og felger, evt lakkering. Skal ikke legge meg borti hva du skal gjøre, men håper du vil gå for en classic/clean look.

 

Sjekk ut http://www.bsbildeler.no, http://www.autospar.no eller google for lykter og annet stash:)

 

Hei ja har lurt på og kjøre clean lock;)er helt enig at de får et heftig useende med eventuelt emblemfri grill, senking og feite felger;) men litt usikker på fangerene på bilen enda, skal hente den nå om en halvtime ca så får se stannen på de kromma som sitter der;) hva det eventuelt blir til er jeg usikker på:P første omgang blir sikkert og sveise litt rust dukenukem :P

 

Takk for linker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser best ut med små fangere ja, om du spør meg. Har hatt store fangere til disse bilene selv, og kompiser har det, og jeg er ikke fornøyd med kvaliteten som er på disse fangerne

 

main.php?cmd=image&var1=traef%2F2008%2Fodense%2F20080705122324.jpg

main.php?cmd=image&var1=traef%2F2008%2Fodense%2F20080705122346.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur fra en Golf eller?:)

Det må være dritmorro med 1.6 16v i en Polo!:D

 

 

Nei er til Polo, har tilsvarende bur i min, bare i Chromo.

 

Var sikkert mye mer moro med den 1,4L G60 motoren som satt der før med 242 hk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår