Jump to content

Mercedes B12x1,50

Rate this topic

Shibbs
 Share

Recommended Posts

Heisann.

Ønsker å kjøpe 4.stk sommerdekk m/felg til min 190.

trenger ikke være noe psycho dekk eller felger, så lenge de er lovlige sommerdekk så driter jeg i hvordan de ser ut :)

ta kontakt hvis du har noe

mvh

Shibbs

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Lun
      Etter gårsdagens forsøk på å få liv i de 2 fremre høyttalerene i min 91’ 190e aut. Vil ikke bilen starte...
      i det jeg vrir om nøkkelen lyser instrumenter og radio som vanlig, men da jeg vrir siste hakket skjer absolutt ingenting... jeg mistenker at den har gått i startsperre-modus etter gårsdagens arbeid i dashbord/midtkonsoll. 

jeg har lest litt og prøvd startkabler, åpning/lukking og låsing av dører og bagasjerom i håp om å få den ut av startsperre-modus, men uten hell:(
      om noen vise 190-guruer kunne kommet med noen gode forsøk hadde det vært svært ønskelig, Takk på forhånd!
    • By Thomasz05
      Hei! 

Har en W204 2010 modell og har kjøpt meg panser stjerne. Ville bytte fra emblem til stjerne da jeg personlig synes det ser bedre ut. Bilen jeg kjøpte den ifra er en w210 2000 mod. 

virker ikke helt som om den passer i form av at emblemet ikke fyller hullet helt. Skal det være slik eller har jeg kjøpt feil stjerne til min type bil?

takk på forhånd!
    • By Jarle Steen
      Jeg har en Mercedes clk 2000 modell, og får ikke opp bagasjelokket verken med nøkkelen i, eller ved å trykke på Remote knappen. Har skiftet batteri på nøkkelen, men ingenting....?? noen som skulle ha no tips her? Har skjedd før, men en dag virket det så kanskje en dårlig kontakt et sted eller en restore et sted som trengs? Jarle
    • By John Inge Langedal
      Vi har store problemer med vår A180. Begynte å blinke på alle lys i dashbordet når motor går. Skjermen i midten viser at den ikke registrerer at motor er startet. Se vedlagt youtube link.
      Tydeligvis er dette forårsaket av feil på canbus. 
      Vi har hatt bilen inne hos forhandler 3 ganger i år der dei har lett etter problemet. Det ser ikke ut som det er mulig for dei å finne årsaken. Nå begynner tålmodigheten vår å ta slutt og fortvilelsen å melde seg. Håpet nå er at det er noen som har opplevd lignende og kan hjelp oss. Svar på denne mottas med takk.

• By Moodie
      Skal selge mine 19x8.5 vossen cv3 felger, men har ingen anelse hva jeg kan få for de. Koster ca 20k ny. Den ene felgen er litt kantkjørt etter at forrige eier hadde et lite uhell, men vises ikke så godt. 
      Hva kan jeg forvente å få for de? Har ikke bilder av de da jeg ikke har fått vasket de enda. 
      Hilsen en jente som har null peiling og ikke vil kreve for mye eller bli lurt...:)))))

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy