Gå til innhold

Fiat uno turbo i.e hörmann


ChrisTARD

Anbefalte innlegg

Jeg har fått start på bilen:D litt dårlig lyd:( men man hører den plystrer. Var en helt fantastisk lyd:D

 

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=yun9YQV5B-g&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=yun9YQV5B-g&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

SPEEEED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nei har ikke så mye å spørre om enda, har ikke kommet så godt i gang. Men hvis du vet om noen steder de selger gromme deler så er det bare å skrike ut. Har også problemer med å finne hjullager bak, fikk noen på meca, men de var ikke like de orginale, var mye spinklere. Får se om jeg ikke får lagd en tråd når jeg kommer i gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
hehe. morro:D tja. motoren er ganske orginal men er turbotrykk er skrudd opp. og kollevold-dump er montert. har også helt ny ic og olkjøler på den. alle slanger og rør er skiftet. har nytt pipecrossfilter liggendes. kan skrive mer senere. er det noe du lurer på er det bare og spørre:D

 

Litt specs på motor i din fiat.

 

Balansert veiv, slipte råder og vektjustert med stempler. Portet topp samt innsugs bøy og pleniumskammer. Custom slipt kam fra km kams, med lash caps tot 8.7mm løft (husker ikke durasjon)

 

Dette er i allefall det jeg gjorde med motoren. Den har tydeligvis hatt ett par eiere mellom oss! Vet ikke om noe av dette er blitt modifisert i senere tid.

 

Så til ditt problem med ic, kjøp deg en 14cm høy og mellom 40-45cm lang ic som du henger under metall ramma radiatoren står på. Denne har mer enn nok kjølekapasitet til den vesle motoren, og er smal nok til og havne plant med bunn av frontfanger. Skal legge ved bilder så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det. Er ikke skilter på da jeg ikke har hatt behov for den. Har rukket å kjørt 1 gang på bane med den før snøen kom. Men den er bygd så det er bare eu kontroll og smelle på skilter. Fullstendig rustfri! Brukte 6mnd på bare karosseriet. Og rustbearbeiding. Men du får slenge inn en e-mail eller tlf så kan vi prates mer om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår