Gå til innhold

Min Volvo S60 Turbo LSE nå med 19" R-felger!

Ranger emnet


AlmRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! Hvor kjøpte du adapterne?

 

Hva slags fargetemperatur går du for på xenonen? Får ikke bestemt meg. 4300k matcher jo hovedlysene, men 6000k er jo kewlt, men da må jeg koste på meg et par "originale" D2R 6000k-pærer fra Dybvik til hovedlysa for å få match.............................elle melle

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott bil! :)

Endelig har jeg sett øyelokk som faktisk ser bra ut på S60 også. Hadde kun sett de som stopper halvveis nede på frontlykta før jeg så dine.

Likte også den lille flippen bak på koffertlokket, og nebula felger slår aldri feil.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk! :)

Syns de lyktesenkerne der kler bilen mye bedre jeg også så, leta en liten stund før jeg fant dem :) Kosta 499,-

Elsker den lille spoiler`n bak på kofferten jeg, får et litt mer sportslig preg over bilen liksom... :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei folkens!:)

 

Da er det satt en "R" i grill og bakpå kofferten, men har problemmer med å laste opp bilder nå, så prøver igjen etterpå. ;) :)

 

Ellers blir det soting av ruter helt frem i løpet av noen uker, samt 12" basser og forsterker som skal bygges ned i hjulbrønn baki av Texascom her på forumet + annet småtteri. :) ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med stylingemblemer vettu ;)

Står jo trossalt Type:"R" i vognkort så ;) hehe :)

 

Kan vel kalle det en Summum, med tanke på att den har det som er å få på Summumlista + MASSE ekstra! :) ;) hehe :)

Men samme det :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår