Gå til innhold

Aygo, forsterker på original cd-spiller

Ranger emnet


Cabgrab

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt meg Aygo som er leveringsklar før helgen. I den forbindelese lurer jeg på om noen vet om det er mulig å koble forsterker og sub på den originale cd-spilleren? Eventuelt hvilke alternativer jeg har.

 

Takker for svar.

 

 

Må vell være en aktiv sub som kobbles rett på bakre høytalere og tar signal derrifra. Ellers så har Rockford Fosgate noe som kobbles på spiller, Tror den heter tree/sixty eller noe sånt.. Skrev det helt sikkert feil;) Ring Bilradiospesialisten Trondheim og snakk med Christian eller Alf-Morten.

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Hei.

Har kjøpt meg Aygo som er leveringsklar før helgen. I den forbindelese lurer jeg på om noen vet om det er mulig å koble forsterker og sub på den originale cd-spilleren? Eventuelt hvilke alternativer jeg har.

 

Takker for svar.

 

Dette går, ved å hente signal ifra bakhøytalerne med en liten boks (har ikkje gjort dette selv).

så kobler du som normalt bare at signalene kobles til denne boksen. dette fungerer til sub bruk, men er du entusiast eller skal ha lyd til andre høytalere blir dette en litt dårlig løsning.

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en forsterker og en sub fra forrige bil så har lyst å bruke det. Har bestilt meg en "ramme" slik at jeg kan bruke en vanlig cd-spiller i stede så problemet er i utgangspunktet løst.

 

Noen som vet om det er ISO kontakt bak der?

 

Ja d skal være ISO kontakt, men du må uansett bruke overgang trur æ, måtte ivertfall d på avensis :P

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår