Gå til innhold

Jonathan`s Opel Omega A 2.0i GL Prosjekt

Ranger emnet


Tivoliterror

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hallo' date=' ka ska du ha for 3000styling??

Frontfangar,bak og sidesjørt... Har grill.[/quote']

 

Ehm du kan komme med bud :) bakfangern har en liten limme jobb og frontfangern mangler en lapp har lister til bakskjerm og alle dører, og forskjerm beskytterne også som ingen legger merke til =)

 

Har også komplett 3000 interiør, med midtarmlene, dørtrekk og ratt med 3000 icon, setene er hele, er LITT slitt på fører stolen, alle er litt rynkette, ikke noe hull, kan ta bildet av alt hvis du er int

Endret av Tivoliterror

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har A1 uten servo originalt jeg :s Så jeg skal bygge om til servo fra Omega B og Omega B rattet tror jeg ikke passer så bra :P

 

Men uansett så er rattet ditt mye mindre enn mitt tror jeg :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg 5min å finne slike, kan ikke si hvor fordi skal faaaanmeg jeg ha

 

har funni noen jeg og på http://www.opel-deler.no men de koster 3600kr PR STK så ja håper at du Toniip har funnet noen billigere :D gjerne send prosjekt tråd når du skal bytte

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Etter som jeg har hatt noe problemer med toppen min s� har jeg vurdert � bytte den helt ut, med en 16V top :D har funni et forum der de sier at alt er jo helt likt, alts� C20ne og Xe har samme blokka men LET har en olje retur i fronten drilla inn, S� kan bli spennende framover dette!

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8v ohc topp på min x20xev, akkurat samme blokka. Er akkurat samme blokk på Let også. Få deg tak i en xe topp med motorstyring og ledningsnett, da begynner du å merke litt :-)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å kutte det! har tenkt på det :P stikker jææævlig ut på 16v

 

så folkens! BARE SKRIK UT HVIS DU HAR EN 16V MOTOR TIL CALIBRA, IKKE ECO DRITT den med 150hk, eller annen type Pørføøøørmence top som passer calibra! helst ledningsnett og diverse! burde vel helst ha veiv og stempler au.... !!

 

litt kjekt med den 2.6n :P har egentlig bare stått siden notodden treffet men nå som jeg skal ha XE top blir jo alt under veldig nyttig! :)

 

Har også påbegynt et litt tøft frontlykte prosjekt til Omega, skal legge ut bilder :)

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår