Gå til innhold

Støper det meste av deler

Ranger emnet


eab123

Anbefalte innlegg

Var ikke ment som noen annonse eller reklame! de som driver med båter og rep av de vet vel at dette er en bransje der det er mere en nok og gjøre folk slutter aldrig og kjøre på grunn ;-) og mere og mere tullinger blir det på sjøen, la mest inn dette for at folk som holdt på med noe kunne spørre om noe de lurte på når det gjaldt støping og glassfiber reperasjoner..så bare spørre i veg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Jeg driver med rep av båter og støper av feks skjermer,breddere osv . Så vist noen trenger hjelp eller og få støpt noe er det bare og si fra .Holder til i tønsberg..

 

Heisann jeg lurte på å mye du skulle ha for å støpt en forfanger til opel monza og kanskje noen høytalere til dørene foran

og Kanskje basskasse bak i bilen.

 

Og lurte på å mye du skulle hatt for det send gjerne mail på swifty89@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei. hva bruker du som form når du støper feks fangere,tenkte lage noe utenom det vanlige til mondeoen min. hva legger du mellom forma og Glassfiberen for at det ikke skal sette seg i forma?

mulighet å kanskje legge ut en forklaring på hvordan det gjøres også?:)

mvh morten

1995 Ford Mondeo 2.0 16v SI 4x4

1994 Ford Mondeo 2.0 16v SI (sports industri spiker)

 

1995 Ford Mondeo 2.0 16v glx (spikersuppe)

1993 Toyota Corolla kokte ris som bare f da motoren gikk til hel***e :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hva bruker du som form når du støper feks fangere,tenkte lage noe utenom det vanlige til mondeoen min. hva legger du mellom forma og Glassfiberen for at det ikke skal sette seg i forma?

mulighet å kanskje legge ut en forklaring på hvordan det gjøres også?:)

mvh morten

 

Ja, hadde vært morro å høre hvordan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår