Gå til innhold

Nytt design på Bilforumet

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg likar godt det nye Bilforumet.

Men eg savnar den funksjonen der du ser kva for nokre innlegg som er nye, der du ser når innlegget er posta.

 

Jeg er litt usikker på hva du mener. Kom med gjerne en litt mere detaljert forklaring så skal jeg fikse det :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva du mener. Kom med gjerne en litt mere detaljert forklaring så skal jeg fikse det :D

 

Det var eit oransje ikon i den linja rett over sjølve teksten i innlegga. Den linja/feltet var blått før. Det var i sjølve tråden.

Andre gonger var det ikonet blått.

Ikonet likn på ein konvolutt.

 

Det stod: I dag, 23:11.

 

Du kan jo finne ein annan måte å vise kva for nokre innlegg som er ny i ein tråd.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

designet ble tøft:) men har lagt merke til at noen av menyene er på engelsk:) feks hvis jeg trykker på hurtiglenke menyen, så står det "abbonerte tråder", lenger ned står det "edit your profile".

 

Bare et tips:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller hva med sånn at vi kan bruke bilde signaturer ? PLLZZZZZZZZZZZZZZ!

 

trenger ikke være såå stort

hadde vært kjempekjt :)

 

Når det gjelder bildesignaturer, tror jeg det fort ville blitt veldig rotete. Det er jo derfor det heller ikke er tillatt med stor skrift og farger i signatur, blir veldig uoversiktlig hvis alle skal ha det.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfett det nye designet:) Og med den nye logoen så er jeg faktisk tilogmed villig til å kjøpe sticker til bilen eller t-skjorte også om det skulle bli aktuellt å sponse bilforumet på den måten etter hvert;)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bytte tilbake til det gamle designet igjenn også, og så ganske raskt at dette fort blir for smalt til skjermen, vet ikke om dere har noen stats på det, men er vel veldig få som kjører så lavt som 1024 lengre vel?

Så ble topp å få tilpassa litt mer til større skjermer :)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere burde gjøre teksten større. Topicer på tråder og slikt.. Samt få teksten til en tråd med nytt innlegg i, tykkere, slik at det er lettere å se at det er nye innlegg der.. Prøvde meg en liten time med det nye designet, men måtte velge tilbake til det gamle, da jeg måtte "konsentrere" meg for å lese teksten..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del bugger enda :P

Trykket nettopp på den Top-greia rett over hurtigsvar.. og da ble hurtigsvarboksen kollapset, og Top blir til expand-knapp-ting. Som jeg forøvrig har på hele hovedsiden av forumet også, I stedet for Top som jeg ser det er i Chrome.

 

Merker forøvrig ingen forskjell på det med overflødig tomrom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bytte tilbake til det gamle designet igjenn også, og så ganske raskt at dette fort blir for smalt til skjermen, vet ikke om dere har noen stats på det, men er vel veldig få som kjører så lavt som 1024 lengre vel?

Så ble topp å få tilpassa litt mer til større skjermer :)

 

En skulle jo tro det. Men det viser seg faktisk at mellom 60-70% av de som surfer på Bilforumet har 1280 eller mindre oppløsning.

 

Dette designet er bredere enn slik det var før. Mere plass, bilder kan være 50% større blant annet.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere burde gjøre teksten større. Topicer på tråder og slikt.. Samt få teksten til en tråd med nytt innlegg i, tykkere, slik at det er lettere å se at det er nye innlegg der.. Prøvde meg en liten time med det nye designet, men måtte velge tilbake til det gamle, da jeg måtte "konsentrere" meg for å lese teksten..

 

Veit du hvordan oppløsning du kjører? Jeg har 1920 oppløsning på kontoret og 1024 hjemme og jeg har ikke noe problemer å lese skrifta. Selv om jeg sliter med dårlig syn OG sjeling. :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår