Gå til innhold

Hoven mandel og hoven under tunga!!

Ranger emnet


Urgeeee

Anbefalte innlegg

Nå får man ikke fjerna mandlene lenger, med mindre man har hatt ekstremt mye problem siste året. jeg har prøvd. Går stadig rundt med hovne mandler, men får ikke lov til å fjerne. En av legene mente det kunne skyldes snusbruk, og anbefalte meg å slutte for å se om det hjalp. Det har jeg ikke klart enda da :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er visst noe de har begynt med siste åra... er noe med at det kan bli komplikasjoner når man er voksen og fjerner dem. Derfor har de blitt mye mer forsiktige.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er visst noe de har begynt med siste åra... er noe med at det kan bli komplikasjoner når man er voksen og fjerner dem. Derfor har de blitt mye mer forsiktige.

 

Ja okey. To dager etter at jeg hadde fjerne de, så skulle jeg ta meg et glass med brus. Å plutselig så kjente jeg noe blod i halsen, svelga og svelga vøttø..fikk litt panikk..hehe. Så det var rett på legevakta..

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okey. To dager etter at jeg hadde fjerne de, så skulle jeg ta meg et glass med brus. Å plutselig så kjente jeg noe blod i halsen, svelga og svelga vøttø..fikk litt panikk..hehe. Så det var rett på legevakta..

 

Du skulle fått i deg noe jævlig spicet Taco også :D Hehe =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde VELDIG hovne mandler når jeg hadde kyssesjuken.. Da var de så hovne at det var vanskelig å svelge osv.

 

Trur nok jeg ville tatt en tur til legen, og kanskje holdt meg unna vodka'n i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får man ikke fjerna mandlene lenger, med mindre man har hatt ekstremt mye problem siste året. jeg har prøvd. Går stadig rundt med hovne mandler, men får ikke lov til å fjerne. En av legene mente det kunne skyldes snusbruk, og anbefalte meg å slutte for å se om det hjalp. Det har jeg ikke klart enda da :)

 

x2! er verre å slutte med snusen enn røyken med gitt :S

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoven mandel har jeg hatt før, men aldri vært hoven under tungen!? Hva kommer det av?

 

Lukter det stygt av munnen din?, altså ikke vanlig dårlig ånde:D

 

Hvis i tillegg lymfeknutene på halsen er stramme og harde kan det være streptokokkinfeksjon du har..

 

Oppsøk lege:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns ikke det lukter noe værre en vanlig:D hehe..

Også sier du lymfekjærtler som er hovne.. er ikke noe `er.. men bare ett sted som det er hovent.. rett under kjeve-beinet litt til høyere.. noe som jeg trudde var mandelen.. men har egentlig ikke vondt når jeg svelger, bare av og til da stikker det..

 

Takker for svar, får komme meg til en lege ja..

Endret av Urgeeee

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår