Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ser ut som et fantastisk spill etter disse bildene, men de har jo veldig knapt med tid når de skal lage tre spill i løpet av et år? NFS spillene er det alltid noe bugs og slike ting man kunne unngått om de hadde bedre tid på seg. GTA for eksempel tar seg god tid, og minimalt med bugs, med tanke på hvor mye de setter inn i spillene. Men jeg håper SHIFT blir lignende ProSteet, for det er ett av de råeste bilspillene jeg har spilt. Men jeg håper det ikke blir for lukket, som i Gran Turismo. Da blir det liksom ikke den NFS følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Aaarg, gtr og gt legends folka..... Faen di lager jo ALLTID bare sånne banebiler?! Vi vil se en litt mer forza/gran turismo greie..

 

Når di først kommer med en simulator syns jeg det skal være mange "vanlige" biler også..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Styling blir en mulighet i Shift også, iaf. ifølge et intervju med en fra EA på YouTube.

 

Forresten er det Slightly Mad Studios som er utviklere. Sjekk http://www.gamereactor.no for mer info. Bra side med nyheter og info, samt et stort forum.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår