Gå til innhold

Bur i Golfen.

Ranger emnet


Vegard

Anbefalte innlegg

Det billigste du kan få kjøpt er vel hos Pedersen Racing i Østfold.

Ring og spør om de har bur til Golf II, hvis ikke må du oppgi noen mål som du finner en skisse på på siden dems. Dette er et helt enkelt bur.

 

http://www.pedersens-racing.no/

 

 

Hvis du skal ha litt mer komplisert bur, som sikkert tåler mer og ser litt tøffere ut kan du sjekke http://www.kollevold.no eller http://www.realcar.se (Realcar forhandler Sparco bur)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se at det er flere enn meg som har tenkt å delta! Jeg kontaktet AutoSafe ang. bur, og de skulle ha 9.000,- for å fikse bur til en Golf 2, fiks ferdig. Jeg synes det var mange penger, men det er vel kanskje den prisen man må betale hvis man skal ha gjort det hos noen proffe? Men jeg tror jeg heller satser på litt dugnadsarbeid blandt venner som driver motorsport.

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sånne skru bur da? sånne man kan montere-demontere ettersom det passer? Er jo litt mer praktisk om man har en bil man bruker til hverdag & fest ;)

 

Fått tak i ett sånn skulle jeg blitt med i cupen jeg og :)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Hva med sånne skru bur da? sånne man kan montere-demontere ettersom det passer? Er jo litt mer praktisk om man har en bil man bruker til hverdag & fest ;)

 

Fått tak i ett sånn skulle jeg blitt med i cupen jeg og :)

 

Me leiker ikkje med sikkerheit vel?

Skaff deg sjikkeli bur du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prata meg Kollevold og de burene er fia godkjent, du kan skru de inn og ut, og de er til en grei pris.

Snakket om ca 6000 til en einser golf hvis jeg ikke husker feil

Det er ialle fulle fall slikt jeg skal ha i min ener, må bare finne tid til å reise bort å hente det:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buret har to viktige oppgaver

 

1: beskytte mannskapet i bilen i litt uheldige situasjoner.

 

2: Stive av karosseriet og dermed gi mycket bättre kjøreegenskaper.

 

 

Eit skru inn/ut bur vil ikkje stive kaross i nokon særleg grad og mister dermed ein viktig funksjon.

 

Og er ein litt fingernem klarer ein å bygge tårn til tårn bur uten at det går noko særleg ut over plass for hverken sjåfør eller passasjerer.

 

 

Men kva i svarte skal ein med folk i baksetet? Nok med ei(n) som klager.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by EspenB

Buret som jeg skal ha i min bil kommer som hel sveis, men i to deler. Disse to delene skrues isammen. Dette er FIA-godkjent, og regner da med at det er mer enn godt nok med tanke på avstiving og sikkerhet.

Er det godt nok for FIA, er det godt nok for meg:)

Er dette tårn til tårn-bur?

Tlf. 984 99 155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår