Gå til innhold

kansje svindel på tinde.no.

Ranger emnet


ingevel

Anbefalte innlegg

fikk denne mailen av en potensiell kunde:

 

Kommentar:

 

Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er ausjohnstone@googlemail.com Hilsen Hello, Good Morning and do you still have the car for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you drove it and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is ausjohnstone@googlemail.com Regards

 

 

svarte med denne:

koffor skal du kjøpe min bil da det sikkert finnes slike biler o canada??

 

men men ,,, biler startet eg for ca to uker a\siden. det er noe med bremsene som er gale med den...

skal ha 10000

 

fikk svar igjen:

Takk for rask respons, jeg vil kjøpe samtalen fordi jeg gjøre forretninger i

kjøp og salg av alle type bil, så jeg kjøpe bruktbil alle rundt i Europa og

reparasjoner og videreselge det igjen.

 

 

 

Jeg vil gjerne informere deg om at beløpet vil bli ved Sertifisert

Cheques / bankfolk utkast i euro, og den vil inneholde overflødig for clearing og

Forsendelse dette betydde for shipping agent som kommer for hakke opp

den, det

bil i adressen din. Ditt søker prisen var vennligst fortell meg din pris i euro (..... 0euros). Betaling vil bli

utstedes og sendes så snart du videresender

 

Detaljer oppgitt nedenfor.

 

 

Jeg vil derfor sette pris på bildene, men jeg har allerede elsker bil fra

advert og en nydelig maskin og ønsker å gå for det. Ta gjerne kontakt

meg på dette nummeret +447946784949, eller bare sende meg en epost.

 

 

 

 

Min nåværende adresse er 25 Skipton HMS LONDON SEH 2HS.

 

Vennligst gå tilbake til meg med denne informasjonen til å forbedre betaling.

 

 

 

1. Navn på betaling slip (Certified Cheques / bankfolk utkast)

 

2. Full kontakt Adresse inkludert postnummer ...........

 

3. Tel / Personal mobilnummer .............

 

 

 

 

 

Jeg ser frem til å høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare kanskje det der nei. Utifra telefonnummeret har karen tydligvis ikke bestemt seg for om han er fra London, Ontario, eller London, England :P

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. bare det at både norsk og engelsk er eeeelendig der gjør jo at det ringer alarmer og bjeller i hue og ræva på meg.. ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en slik jeg også :D

 

Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har båten for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du usedit og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor i Canada Ontario men er i Storbritannia for business urpose så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er gofjohnstones@googlemail.com Hilsen Hello, Good Morning and do you still have the boat for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you usedit and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario but am in Uk for business urpose so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is gofjohnstones@googlemail.com Regards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro å kødde med dem da, bare svar masse tull og finn på ting slik at du lurer han trill rundt og samtidig bruker opp tiden hans. Da gjør du jo faktisk verden en tjeneste, siden du lar svindlerne bruke energi på å svare på tullemail i stedet for å lure andre potensielle offere. :)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår