Gå til innhold
Bilforumet.no
merce-123

Laurel 2.8td - Veit du om det fortsatt går noen av dem?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei, noen har bilder av eller veit om noen gromme 2.8 turbodiesel?? det er i hvertfall råaste riskokeren som finns!

Har sett noen i Bø i 2007 og et par i Kongsberg i det siste. GROMME, noen som veit om noen som fortsatt er i live?

bilder mottaes med takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laurel er go'bil! Sto en ved siden av meg på et treff i fjor husker jeg.. Husker ikke om det var diesel eller bensin, men husker at da han 'burna' røyk det mest fra clutchen hans :D

Syns du om C130 a?

Eirik

Endret av eiriksmil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laurel er go'bil! Sto en ved siden av meg på et treff i fjor husker jeg.. Husker ikke om det var diesel eller bensin, men husker at da han 'burna' røyk det mest fra clutchen hans :D

Syns du om C130 a?

Eirik

jo, tøffe dem. Men c31 er den råaste, men alle er dritgromme. Går et par gromme i Hvittingfoss, som er oppe i kongsberg i helgene.:) SJEF bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ble laurel levert orginal med 2.8TD? :|

nei, men det har vært ganske mange med ettermontert ld28 eller rett og slett ettermontert turbo på dem!

Før i tida gikk det jo MANGE bare i Bø i Telemark. Det er grom bil som går styggbra hvis den er justert nok!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo bilde av den te arvid, det er jo sønn til Vims(Jon Espedalen), så der er det jo heftig, såvidt jeg veit har den bilen blitt hvit, står RB20 oppi der nå, men har jo stått mye rart der, fra LD til RD28T, lurer på om den ikke er 2.4 orginalt.

Er en litt bortafor kongsberg som skal selge en nå,(Rødberg?) en rød en med 1000metre og ZE-skilt.

Går en C31 coupe/hardtop eller noe på gvarv, med turbo og høyreratt, tror den stammer fra "over there".

Drittøff.

ER ein eg jobba med som har en Blå/sølv C31 2.4 forgasser også, henta i nordnoge, skamtøff, og låg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du har jo bilde av den te arvid, det er jo sønn til Vims(Jon Espedalen), så der er det jo heftig, såvidt jeg veit har den bilen blitt hvit, står RB20 oppi der nå, men har jo stått mye rart der, fra LD til RD28T, lurer på om den ikke er 2.4 orginalt.

Er en litt bortafor kongsberg som skal selge en nå,(Rødberg?) en rød en med 1000metre og ZE-skilt.

Går en C31 coupe/hardtop eller noe på gvarv, med turbo og høyreratt, tror den stammer fra "over there".

Drittøff.

ER ein eg jobba med som har en Blå/sølv C31 2.4 forgasser også, henta i nordnoge, skamtøff, og låg...

Jau, går en 2.8d i Rødberg;) Så det er fortsatt noen nissan/datsuner igjen i Bø-området? Var jævli mange der fram til 2007 i hvertfall. Si ifra om du veit om noen flere... biler som bør taes vare på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.