Gå til innhold

Er RF p450.4 og PL2112 et godt valg?

Ranger emnet


JonAn

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har muligheten til å kjøpe Rockford Fosegate sub og forsterker. Det jeg lurer på er om dette er en bra pakke som kommer til å spille bra i en liten Honda Civic 94 Hatchback. Eller om det finnes noe annet som kanskje hadde vært bedre? kom gjerne med forslag, men hadde ikke tenkt til å bruke mer en 3000/4000,- på bass og forsterker. Er interessert i noe som spiller bra og med litt trøkk. Kjøper også gjerne brukt.

 

Bassern er en Rockford Fosgate PL2112. 1000,-

medium_56077.jpg

http://produktlosen.idg.no/?cid=1&gid=183&sid=1165&pid=56077

 

Jeg kan kjøpe forsterkeren og suben for 2000,- eller så kan jeg kjøpe enten forsterker eller sub for 1000,-

 

Forsterkeren er en Rockford Fosgate P450.4 som jeg har tenkt til å brokoble(225*2@4Ohm) men bruker bare halve forsterkern da(?).1000,-

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=6&family_id=21&item_id=106471&locale=en_US

 

Det jeg også har tenkt litt på er å bare kjøpe suben også heller kjøpe en monoblok eller 2 kanals forsterker, men da blir det fort ganske dyrt? hvis ikke noen av dere vet om noe billig og bra til en pris som jeg kan leve med.

Endret av JonAn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En RF P2 sub i porta kasse, i en Civic vil ihvertfall trøkke bra! :D

 

Ja, det vil jeg også tro:D hehe. Hva syntes du om "tilbudet" da? Syntes det ser ganske bra ut til 2000,-. Det er riktig nok brukt, så får håpe ikke det er noe feil på det.

 

Nå var det vel sub OG forsterker han fikk for 2000,- da ;)

 

Helt riktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår