Gå til innhold

Mitsubishi L400 (glødeproblemer)

Ranger emnet


malliz

Anbefalte innlegg

Du har vel uansett bare den vanlige 2,5 TD motoren? Med andre ord så skal du kune bruke plugger fra Pajero, L200 og L300 med 2,5 TD. Hyundai H1 tror jeg, samt Galloper.

Så får du litt mere å leite igjennom hos Biltema.

 

oki. da kan det hende jeg finner noen som passer. tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Sam-skal du ha glødingen i orden på en 2,5 Mitsubishidiesel er det kun orginale plugger som duger, de er noe spesielle.
Hvorfor skulle uorginale plugger ikke duge? Glødeplugger er veldig enkle, blir de varme, så er de OK.

 

Blir omtrent som å si at bensina på Statoil er bedre enn den på Esso.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs Obs ! På L400 er det 2 typer glødeplugger, så her må du vite levrandør, eller bestille originale(Dyrt) Leverandøren bruker å være stemplet på pluggen.

Jeg skulle kjøpe nye til min 400, og ble anbefalt å kjøpe ny tempgiver til glødingen føre jeg byttet plugger hvis jeg ikke hadde målt at pluggene var gåene.

Denne sensoren mener jeg kostet rundt kr 500. (i følge Mitsubishi på Kongsberg byttes det mye av denne sensoren på L400)

Jeg har ikke byttet på min enda, så jeg vet ikke om det løser problemet på min.

Men i allefall vært forsøket før jeg svir av 2 laken på plugger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. har tatt ut en plugg nå, å den er det ikke antydning til at gløder.. spørs nok om resten har takket for seg også. har kjøpt biltemaplugger som er til hyundai h-1, men dem er en del lengre en dem som sitter der. må nok bestill fra økonomideler. dem skal ha 200+ moms.

takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår