Gå til innhold

noen som har erfaring med nintendo wii?

Ranger emnet


lurepåmye

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt! Kjøpte en i forrige uke og jeg har nesten vært klistret til skjermen med Super Mario Galaxy.

 

Kontrollerne fungerer overaskende bra, faktisk. Det du merker ikke noe til det faktum at du må bevege kontrollen når du skal gjøre noe, alt går på ren automatikk, og det fungerer utrolig sømløst.

 

Wii Sports, som følger med konsollen er utrolig morsomt! Det er det perfekte voirspiel-spillet på lik linje meg guitar hero, singstar osv. Jeg og kompisene mine har lagt vår elsk på bowling og golf.

 

Wii er for å ha det gøy! Der hvor PS3 og 360 maser om blu-ray, mediecenterfunksjonalitet, ekslusive spill og whatnot, så har nintendoen på sin side ingen av delene.

 

Classic controller: Dette er et absolutt must. Kontrollern er klin lik kontrolleren fra Super Nintendo, pluss to joysticker slik at du kan spille N64 spill. Poenget med denne er at på Wii Shop, så kan du laste ned gamle nintendo og sega spill. Så om du kjøper den kontrolleren og noen Wii points, så kan du spille Super Mario Bros 3 på flatskjermen din. Jeg har ikke fått testet ut dette enda, men folk sier det er passe herlig. Så om du er litt nostalgia-freak, så må du ha den kontrolleren.

 

Diverse: Wiien har trådløst, og støtter alle mulig krypteringer, så det er intet problem å få saken opp på nett.

 

Component cable: Det følger med en vanlig scart kabel. Om du har en flatskjerm så anbefalest vist component kabelen. Wii har ikke hd støtte, eller hdmi utgang. Med component så er du vel oppe i 480p, og de som har kjøpt det sier at det gjør en del for bildet.

 

Wii play: En wii-mote (kontroller) koster 5-600 kr. Kjøper du Wii play så får du med en kontroller. Spillet koster 599. Bare et lite tips.

 

Jeg har bare hatt den i ca en uke, og har bare Super Mario Galaxy, Guitar Hero 3 og Wii Sports. Men om det er noe du lurer på, så er det bare og spørre. Jeg er ihvertfall storfornøyd med min wii, og gleder meg som en unge til neste lønning slik at jeg kan kjøpe flere spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare prøvd litt (Har ikke selv), men jeg syns det var ufattelig kjedelig.

Prøvde Need 4 Speed med den Wii kontrollen, og det fungerte så absolutt ikke.

Det eneste som fungerte der var Guitar Hero (For da spiller du med den vanlige gitaren =P )

 

Også er nå jeg litt opptatt av at det skal se bra ut da. Hvis jeg skal ha meg et spill er jeg opptatt av realitet og at det ser smooth ut..

 

 

Men er vel smak og behag. Wii er laget (Primert) til barn og unge (Lite vold i spillene deres. Og det er hva både Nintendo/anmeldere sier), mens XBOX/PS3 er for litt mer voksne folk =/

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Wii er vel at den er fullstedig uvurdelig hvis man er mange mennesker, men alene blir den fort kjedelig... Er iallefall slik med alle jeg kjenner som har wii.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resident evil 4 til wii skal jeg love dere at ikke er noe barnespill, syns wii er ganske tøft men en kan fort bli lei spill, f.eks det jævla sportspillet som alltid følger med. Syns egentlig Super Mario Galaxy var litt for lett, ikke nok utfordringer, det var jo bare å "løpe" gjennom spillet men likevel underholdene.

 

Wii er heller ikke laget for bra grafikk ++ men rett og slett som en ny og mer "aktiv" spillkonsoll som setter "lek" i fokus.

Er mye mer gøy å fekte med en kontroll for å drepe zombier enn å trykke på en knapp :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår