fsl 10 Report post Posted June 26, 2009 Tar med filmkamera :) Har meldt meg på i street, men kan gå opp hvis jeg ønsker det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maztro 10 Report post Posted June 28, 2009 var artig å se bilen i action i går :) var mange som filmet og sku lage film.. får se om det plopper no ut på youtube i løped av uka da ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
fsl 10 Report post Posted June 28, 2009 Synd jeg var alt for treg på avtrekkeren de fleste gangene, raskete jeg kjørte var 8.3 da med 1.1sek reaksjonstid :( 7.8sek var det raskeste man fikk kjøre uten lisens da :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted June 28, 2009 Hadde vært fett å se bilen live.hehe Men hva skal jeg søke på youtube a? for å finne fra race.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fsl 10 Report post Posted June 28, 2009 Vet ikke om det ligger noe ute enda. Men jeg har film av alle mine runder, driver å skal legge de inn på pcen nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
244 volvo v8 10 Report post Posted June 28, 2009 venter i spenning da hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted June 28, 2009 me2 hehe:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
fsl 10 Report post Posted June 29, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=yJVODbNe8dU http://www.youtube.com/watch?v=K3wl5c32otU Tar resten i morra. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted June 29, 2009 Så bra ut det der:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MsRacing 10 Report post Posted July 24, 2009 eg må få kom å få meg en kjik å en prøvetur en dag :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Veritas- 10 Report post Posted July 24, 2009 Er forresten banekjøring på Aspelund i helga om du er interessert. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fsl 10 Report post Posted July 24, 2009 Hvor er det? Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted July 24, 2009 Finnsnes.. :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
totte88 10 Report post Posted July 24, 2009 hvor mye hk er det i denne sier du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
244 volvo v8 10 Report post Posted September 20, 2009 ligger tilsalgs på autodb er denne solgt eller?? Quote Share this post Link to post Share on other sites