Gå til innhold

"Broom"

Ranger emnet


Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

Var ganske likt Autofil, men med samme programleder kan man vel ikke vente annet. jeg tror programmet kunne tjent på å ha 1-times sending istedet for en halvtime, og kanskje flere programledere.

 

Apropo lenger sending, den live-delen på broom.no var nesten bedre enn det programmet som gikk på TV. Jeg håper på at noen av ansiktene som var med der også kan bli med å teste biler på TV, for det kan bli litt ensformig med Larssen i lengden. Synes spesielt at Ole Martin Lundefaret kunne fått en plass der, for det virker som en artig fyr!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble faktisk litt imponert.. Selv om jeg slo meg i hodet da han karen fra Blindern satte seg inn i bilen, samt han kokken i Sverige.. De brukte jo halve programmet på å skryte opp en mellomklasse gubbebil, og kjøre langkjøring med den..

 

Likte det at de har en gjest som skal kjøre på bane hver uke! Skulle gitt de litt mer motor, og litt bedre understell kanskje....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det at de har en gjest som skal kjøre på bane hver uke! Skulle gitt de litt mer motor, og litt bedre understell kanskje....?!

 

Lurer på hvor de har fått det i fra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik er i Halden 6 Mai har jeg hørt.

 

Edit: fant dette på et annet forum

 

Tittel: Fønix Cruise Night

Start tid: 06:00 AM

Varighet: 00 time® 00 minutt(er)

Sted: Halden

Kategori: Generellt

 

Annen informasjon: Denne kvelden kommer Jan Erik Larsen og skal filme cruisingen til sitt nye tv.prog: "Broom Broom" Fønix cruising hver onsdag gjennom hele sommeren. Arr: Fønix og SCCH Se: http://www.nostalgia.no

Endret av RobinDrift

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker helt greit som underholdning dette ja.

Men ser jo "likheter" med Top Gear, når det gjelder en ny kjendis hver uke som skal sette ny tid med en forholdshvis vanlig personbil. Timetavlen er der osv.. Eneste som mangler er at de har et studio som ligner :P

 

Men skal nok se neste episode også, dette er jo som sagt det eneste norske bilprogrammet :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror programmet kunne tjent på å ha 1-times sending istedet for en halvtime, og kanskje flere programledere.

 

Var vel strengt tatt mer som 20 min. Begynte vel 20:30 og rundt 20:50 mente TV2 at det var på tide å begynne å fylle reklamekvoten.

 

 

Ikke noe program jeg gidder å mase med å rekke i fremtiden i hvertfall

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge tv2 er så tette i nøtta at de sender dette samtidig som top gear, så er ikke jeg i tvil om hva jeg velger ihvertfall. Men det var gøy når de kjørte M5 stasjonsvogn da, råere familiebil skal man lete lenge etter :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår