Gå til innhold

Fjellinjen

Ranger emnet


ZAbatmaN

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk regning 9 måneder etter passering i påska ifjor :) Hadde ikke bilen lenger en gang! Typisk fjellinjen dette! Spesialister på dårlig kundeservice i Norge: Fjellinjen, Get, Lånekassen og elkjøp :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet flere som driver med dårlig kundeservice, men:P

 

Jeg har faktisk ikke fått krav på porto da, den har de sikkert bakt inn i de 20,- de skal ha for at jeg skal få lov å passere den idiotiske ringen deres. nei skal lage meg hengsel på skiltet fram tror jeg, trykke på en knapp når jeg kjører forbi, så slipper jeg sånn drit...

å til dere moralhuer så mener dette er feil: jeg betaler 3000 i året for å få lov å ha skilt på bilen, jeg mener disse skal gå til vei og vei sikkerhet, ikke til å sponse politikerne med å skaffe seg horer, eller betale den nye kaffetraktern de skal ha på tinget.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener fortsatt at bomring burde vært ulovlig.

Snakket forresten med en kollega av meg som har fått krav på passeringer de ikke har kjørt. vurderer som sagt å kreve bilder da jeg ikke stoler på gjengen for 5 flate øre.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Fikk regning fra fjellinjen i går dær jeg vist nokk har vert i oslo i april som jeg ikke har og kjørt en bil med et nr jeg ikke kjenner til i tilleg til det bor jeg i nord norge,hva i alle dager feiler det fjellinjen?

 

er letter å skrive hva som er ålreit med fjelllinjen..

 

1. ...

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender ut regningen kvartalsvis.. man kan gå inn på fjellinjen og endre til månedsvis hvis man vil.

 

Jeg fikk purring på en regning jeg hadde betalt.. så fikk jeg en ny noen dager etterpå som faktisk stemte. Har betalt begge disse, men det kommer fortsatt hvitt kryss når jeg kjører gjennom bommen. HEIA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet flere som driver med dårlig kundeservice, men:P

 

Jeg har faktisk ikke fått krav på porto da, den har de sikkert bakt inn i de 20,- de skal ha for at jeg skal få lov å passere den idiotiske ringen deres. nei skal lage meg hengsel på skiltet fram tror jeg, trykke på en knapp når jeg kjører forbi, så slipper jeg sånn drit...

å til dere moralhuer så mener dette er feil: jeg betaler 3000 i året for å få lov å ha skilt på bilen, jeg mener disse skal gå til vei og vei sikkerhet, ikke til å sponse politikerne med å skaffe seg horer, eller betale den nye kaffetraktern de skal ha på tinget.

 

Jeg er helt enig med det du sier, får ikke sagt det så mye bedre egentlig.

 

Mellom Dal og Jessheim nordgående retning, der kan de brenne sakte i h.... (fjellinjen)

at bilister må betale for å kjøre på den veien er for dumt, for de som ikke kjenner til den strekningen er den så dårlig at syklister tar gamleveien rundt, har hvert i avisa flere ganger men ikke noe blir gjort, veien er bettong biter som er 5 meter lange eller der omkring, er en skjøt mellom hver bit så høres ut som man har pungtert, i tillegg er veien høvlet der, masse dype spor/riper på langs og ujevn kjøre bane.

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med det du sier, får ikke sagt det så mye bedre egentlig.

 

Mellom Dal og Jessheim nordgående retning, der kan de brenne sakte i h.... (fjellinjen)

at bilister må betale for å kjøre på den veien er for dumt, for de som ikke kjenner til den strekningen er den så dårlig at syklister tar gamleveien rundt, har hvert i avisa flere ganger men ikke noe blir gjort, veien er bettong biter som er 5 meter lange eller der omkring, er en skjøt mellom hver bit så høres ut som man har pungtert, i tillegg er veien høvlet der, masse dype spor/riper på langs og ujevn kjøre bane.

 

Det er ikke Fjellinjen, men http://e6bompenger.no/

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Fikk regning fra fjellinjen i går dær jeg vist nokk har vert i oslo i april som jeg ikke har og kjørt en bil med et nr jeg ikke kjenner til i tilleg til det bor jeg i nord norge,hva i alle dager feiler det fjellinjen?

 

Fikk fiksa den regninga men fikk ikke de nesten 100kr tilbake av det jeg brukte for og få tak i dem på telefon kunne like godt bare betalt den regningen den var på 65kr.

de hadde heller ikke noen forklaring på kordan regninga hadde havnet hos meg reg nr var ikke i nærheten av mitt og starta 00 i begjynnelsen ingen reg nr i norge som starter på det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører dere virkelig uten AutoPASS hele gjengen her heller?

 

Dere har tydeligvis så god råd at dere ønsker å sponse Staten med litt ekstra :)

Betaler 10 - 50 % mindre per passering jeg når jeg har brikke.

 

Og slipper rot med Fjellinjen og andre private bompengeselskap som ikke er gode på kundeservice.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår