Gå til innhold

Rally Norway 12-15. Feb

Ranger emnet


CalibR

Skal du ut i marka å se på rallybilene suse avgårde akkurat som elgjakta? :)  

41 stemmer

  1. 1. Skal du ut i marka å se på rallybilene suse avgårde akkurat som elgjakta? :)



Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener å ha lest at de svenske radio som er blitt en legende er i Norge og skal ha radioen der. samarbeid mellom Norge og Sverige

 

Jeg skal nedover med familien btw. Ser dere en blå evo uten reklame så har dere blitt forbikjørt av meg LOL

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skal nedover med familien btw. Ser dere en blå evo uten reklame så har dere blitt forbikjørt av meg LOL

 

Hehe. Fadern og jeg så deg under forrige Rally Norway.. Ikke sikkert du husker det. Men, jeg nevnte det. Fin Rs ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Fadern og jeg så deg under forrige Rally Norway.. Ikke sikkert du husker det. Men, jeg nevnte det. Fin Rs ;)

 

Kan vel stemme det. På Lillehammer. Planen er vel Kirkenær Fredag og Ringsaker på Lørdag. Søndag enda usikker. Blir litt mye kjøring da jeg har hotell på Hafjell. RallyNorway booket jo alle rommene i området så vi andre må langt borte..

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel stemme det. På Lillehammer. Planen er vel Kirkenær Fredag og Ringsaker på Lørdag. Søndag enda usikker. Blir litt mye kjøring da jeg har hotell på Hafjell. RallyNorway booket jo alle rommene i området så vi andre må langt borte..

 

Mvh

 

Holdt på å bli en kortere evo og en kortere bmw lørdags morgen!

Regner med det var deg jeg lå bak opp mot Ringsaker da du plutselig bråstoppet midt i veien for å snakke med en vakt.

Du hørte kanskje at han bak deg tuta litt? Ikke så lett å stoppe bmw`n på piggfritt på den isen der :P Flott bil du hadde da!

Var en morsom helg!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår