Gå til innhold

Dørhåndtak som streiker


Monthy

Anbefalte innlegg

Har problemer med dørhåndtakene bak på min 97 stasjonsvogn. når jeg åpner døren går ikke håndtaket inn igjen. har prøvd å smøre det opp men uten hell. er det noe form for returfjer som er gåen?

takker for svar :)

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det må jo vere noe som er hoppet av/ ødelagt der i døren. kan vel ikke komme sånn av ingenting. noe må det vere. sykt irreterende jafall.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hadde samme problemet i sommer da håndtakene på dørene bak og passasjerdøra stivna helt i "åpne"-posisjonen, og måtte dyttes inn igjen. Evig plagsomme greier, og jeg prøvde først med det jeg da trodde var rikelige mengder 5-56, men uten resultater.

 

Da ga jeg f. i et par dager, men jeg blei til slutt så drittlei at jeg tømte nesten resten av smøreboksen inn i håndtaket på passasjerdøra mens jeg dro og dytta som en idiot i lang tid.

 

Det funka faktisk til slutt på alle dørene, men det krever massive mengder med crc/wd-40 etc..

 

Så ikke gi opp, men bare fortsett og spray og riv og slit i håndtaket til det gir seg.., det funka for meg i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er også med på det store lasset med begge mine mondeoer..

 

en svart 24v sedan og en 2.0 Zetec stv. :P hadde tenkt jeg skulle smøre de opp men har ikke jobba så mye med sedanen enda og stv`n er bilcross så de dørene sveiser jeg igjenn:P

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det må jo vere noe som er hoppet av/ ødelagt der i døren. kan vel ikke komme sånn av ingenting. noe må det vere. sykt irreterende jafall.

 

Riv i med ett nytt dørhåndtak:)

 

Går å ta det ut og få løsnet bolten som sitter i plasten sammen med ei fjør.

Ta ut bolten og slip den på en stålbørste, Så tenker jeg dørhåndtaket spretter på plass igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår