Gå til innhold

motortrimming av rs2

Ranger emnet


gkw89

Anbefalte innlegg

Sky is the limit...

Anbefaler deg å ta en titt i den klistrede tråden rett under Audi

delen av bilforumet og SÅ komme tilbake med noe mer konkret

kanskje :)

 

har titta litt der, men etter hva jeg skjønte så var det mest om å trimme s4,og det er vel annen innmat og sånn i den kanskje, i og med at rs2 er justert av porsche(jeg vet ikke om de har bytta ut no inni jeg men... hehe

 

og jeg har ikke greie på turbotrim omtrent i det hele tatt. da jeg har hatt sugepower isteden...

 

så hvis jeg sier det slik da: hva må gjøres for å få ca 450HK i en rs2-motor?

kanskje

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler...

 

og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Med orginal innmat får du henta ut ca 420-430hk. Å trimme den opp til dette koster heller ikke så mye... Skal du hente ut mer enn dette må nok motoren åpnes, eller så kan du jo også kjøre på E85, da får du henta ut ca 500HK på orginal innmat.

 

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med orginal innmat får du henta ut ca 420-430hk. Å trimme den opp til dette koster heller ikke så mye... Skal du hente ut mer enn dette må nok motoren åpnes, eller så kan du jo også kjøre på E85, da får du henta ut ca 500HK på orginal innmat.

 

A.J.

 

tusen takk, for info... dette må jeg snakke mer om, når jeg får ordna alt av bil og penger...

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler...

 

og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bilkjøp:) Gjelder bare å finne den rette bilen, hehe... Vil også anbefale deg å bli medlem i vw audi klubben, mye nyttig informasjon og mye kunnskap:) http://www.vwaudi-club.no/

 

A.J.

 

tenkte å satse på denne... jeg ser ganske så ordentlig ut osv...

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16158676

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler...

 

og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok heller gått for og handlet bilen først før planlegging av trim. Det koster gryn, forsikring på den bilen koster gryn.....

 

Du skriver du bare har kjørt sugepower. Nå vet jeg ikke hva av sugepower biler du har hatt men en orginal RS2 som denne sparker rimelig greit unna. Og ett slikt eksemplar du poster av en RS2 bør beholdes orginal og ikke fukles masse med.....

 

bare min mening. Mange som har mange meninger garrantert..... Men tipper det at om du først vil ha mer sprut så tenker jeg det holder med en chip på den. AJ har chipet sin og det fløtter seg rimelig friskt bortover.....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok heller gått for og handlet bilen først før planlegging av trim. Det koster gryn, forsikring på den bilen koster gryn.....

 

Du skriver du bare har kjørt sugepower. Nå vet jeg ikke hva av sugepower biler du har hatt men en orginal RS2 som denne sparker rimelig greit unna. Og ett slikt eksemplar du poster av en RS2 bør beholdes orginal og ikke fukles masse med.....

 

bare min mening. Mange som har mange meninger garrantert..... Men tipper det at om du først vil ha mer sprut så tenker jeg det holder med en chip på den. AJ har chipet sin og det fløtter seg rimelig friskt bortover.....

 

jeg bare må ha sånn bil, og har lyst til å trimme den, for det er jo ikke mest org.(ikke at det er lite heller)

og koste hva det koste vil.. er verdt det, for meg..

 

hadde en bmw 540 e39, og det gikk ikke fullt så bra men... og har hatt litt 325 og 525 osv... så skal bli spennende med turbobil gitt... og er egentlig enig i det du sier med orginalitet på den, men den er såå veldig fin, at jeg skulle gjort mye for å få den... men mye vil ha mer, som noen sier...

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler...

 

og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår