Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
beemerworld

da har jeg kjøpt meg x5

Rate this topic

Recommended Posts

Hei EKVALS:

Jeg har nylig kjøpt meg X5 og lurte på å montere på stigbrett. Jeg ser at du har kjøpt noen fra Taiwan.

Kan det være slike? http://cgi.ebay.co.uk/E53-X5-Aluminum-BRUSHED-SIDE-STEPS-RUNNING-BOARDS-BMW_W0QQitemZ120324390907QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c03e47ffb&_trksid=p3286.c0.m14

Kan du poste noen bilder av bilen din med stigbrett montert?

Takker.

Edited by X5_2004

Hei EKVALS:

Jeg har nylig kjøpt meg X5 og lurte på å montere på stigbrett. Jeg ser at du har kjøpt noen fra Taiwan.

Kan det være slike? http://cgi.ebay.co.uk/E53-X5-Aluminum-BRUSHED-SIDE-STEPS-RUNNING-BOARDS-BMW_W0QQitemZ120324390907QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c03e47ffb&_trksid=p3286.c0.m14

Kan du poste noen bilder av bilen din med stigbrett montert?

Takker.

Hei..

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet her det siste hallåret...

ER du fortsatt intr i å se bilder kan jeg poste...

Beemerworld.. Fikk du igjen feilmeldingen, eller ordnet det seg..?

Fin fin bil, men hvordan er det med radioen og sånt på de importerte X5ene, hørte på BMW verksted at radioen ikke ville funke så bra i Norge, siden det var sånn forhåndinstallerte kanaler der?

Er det sånn eller?

radio er radio. så lenge det er europeisk import. i usa er det oddetall de går på kanalene og i europa er det partall. sån jeg har skjønt det.

jaja. da er jeg her en tur igjen ... noen som kan ha noen innspill ang ses lampa som lyser og feil på nivåreguleringa uten at det egentlig finnes noen feil??

jævlig irriterende med alle små lamper som lyser uten at det foreligger noen feil

ja da har jeg gjort noen mods med vogna. nye 22" igjen + faceliftlykter og nå har jeg gått løs på alt treverket inni bilen for og få de trekt i carbon folie fra 3m .. dette er det mest sinnsyke foliegreiene jeg har vært borti.. har struktur og ser ut som det kommer fra fabrikken..

noen som vil se bilder kanskje??? skal vaske litt først så kommer det fotos