Gå til innhold

da har jeg kjøpt meg x5

Ranger emnet


beemerworld

Anbefalte innlegg

etter mye frem og tilbake så har drømmebilen kommet i hus...

en sølvgrå 2001 bmw x5 3,0 i usa import tatt inn i 05 og gått 140 000km

 

skal kjøpe noe fete felger og d blir alt i første omgang..

noen som har liggende kanskje?? eller bare kom med tips...

 

har 19" e 39 felger liggende her og hvis noen vil ha det

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla.

 

Gratulerer med ny bil..:)

 

Jeg kjøpte en sort i fjor høst.. 2001 3.0l importert fra USA i 2005..

 

Er veldi fornøyd selv om der har vært enkelte mindre fiksings på den..

 

Har du bilder å poste.?

 

Jeg skal legge ut noen av min..

 

Har gjort et par mod's for å få den som jeg vil, og er ganske fornøyd med den..

 

Kan anbefale ww.x5world.com på det varmeste.. Der finner du info om de meste du lurer på med bilen, og får mange gode svar på ting du lurer på.. I tillegg er der masse nyttig gjørdetselv guider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noen bilder av kjerra.

 

Den er nylig nylakkert etter at den ble utsatt for herværk..

 

Jeg tok like godt å lakket sort helt ned, hele veien rundt. Ble svært fornøyd med det. Lakket også grillen og takrails til samme farge som resten..

 

I dag installerte jeg uoriginale stigbrett.

 

6a00e398d5235f00040110180a210b860f-pi

Egentlig skal det lyse i angel eyes på langlyset og.

6a00e398d5235f00040110166a7965860d-pi

 

6a00e398d5235f00040110166a7963860d-pi

 

Slik var den før lakkering:

6a00e398d5235f000401101667c889860d-pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal nok poste bilder jeg å ja... går bare i svime om dagen... var hos sharifs på skedsmo og handla meg 22" sommerhjul på fredag ikke krom men helpolert blir litt mindre overkill bling .. av typen kahn racing ... med 265/35-22

 

skal prøve og få ut bilder og div i morra kveld tenker jeg..

 

har forresten en liten skramme jeg skal lakke jeg og

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

22" kahn rsx med strata2 dekk 265/35-22 pris hos sharif 13995,-

med bolter og ringer.. anbefaler dog 20mm spacere bak da da

 

her er et bilde av bilen min da.. kommer fler etter hvert ... skal inn og få proff sota siderutene foran og montere facelift frontlykter.. har original xenon på min så må kjøpe lykter som er godkjente

 

DSC_0096.jpg

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil beemerworld. Heftige felger..:)

 

Jeg har funnet noen style 214 replica 20" felger i england jeg tror jeg bestiller snart. Stag oppsett med 275 fremme og 315 bak.. Kommer på ca 13000 inklsuive toll..

 

Jeg har 300mm spacere bake på noen 18 toms felger, men det går ikke med de felgene.

 

Der er en som heter Per på finn som selger clear lykter med xenon til disse.. Du kan godt prute på prisen hans også, jeg kjenner en som fikk de rimligere..

 

Jeg moddet de originale lyktene med xenon.

 

Stigbrettene kjøpte jeg fra taiwan. Han tok 470us inklusive frakt. I tillegg skrev han en redusert verdi og unngikk dermed litt toll..

 

Jeg liker bedre de uoriginale siden de ikke stikker like langt ut fra siden. Enkle å montere også. Jeg har email adressen hans ennå..

 

Jeg har også lyst å sote fremrutene.. Det gjør seg.. Men har brukt litt masse penger på bilen siste tiden. Skal ha meg blanke eksosrør, led baklykter felger etc, så får se hva som skjer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil, men hvordan er det med radioen og sånt på de importerte X5ene, hørte på BMW verksted at radioen ikke ville funke så bra i Norge, siden det var sånn forhåndinstallerte kanaler der?

 

Er det sånn eller?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår