Gå til innhold

Tråden om 142en Som alle hatet, Ekte 70talls raggerbil:) NYE BILDER

Ranger emnet


Sailorboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har "klare" golflykter m/angeleyes i min originalfront. Suv det:) Tror det ligger bilder av bilen på forumet her etter tidligere eier..

 

du som har den lilla 142n?har klarglass med angeleyes i min 145 også.

om trådstarter her skal ha dette i sin 142 så må det jo byttes front..men blir stiligst med originale fronten på denne som sagt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som har den lilla 142n?har klarglass med angeleyes i min 145 også.

om trådstarter her skal ha dette i sin 142 så må det jo byttes front..men blir stiligst med originale fronten på denne som sagt tidligere i tråden.

 

detblir jævli med arbeid og bytte, sånt som bilen er nå, eigeren før meg lagte ikke den jævlige fronten, for at den en gang kunne byttest ut igjen...hehe:)

men man vet aldri med meg:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detblir jævli med arbeid og bytte, sånt som bilen er nå, eigeren før meg lagte ikke den jævlige fronten, for at den en gang kunne byttest ut igjen...hehe:)

men man vet aldri med meg:)

 

veldig spesiell da med den fronten som er på den nå også da.litt tøft å ha noe som ikke alle sammen har også..gikk en 142 i namsos tidligere med mattsvart lakk.seksjonert og taksenket.1 meter høyde totalt..var noe samme front som denne på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig spesiell da med den fronten som er på den nå også da.litt tøft å ha noe som ikke alle sammen har også..gikk en 142 i namsos tidligere med mattsvart lakk.seksjonert og taksenket.1 meter høyde totalt..var noe samme front som denne på en måte.

 

rød?:)

 

ja, det er litt derfor...vill ikke at den skal bli for "lik" alle andre...

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så at det var en på autodb som var for salg tidligere.den var rød og stort sett lik den som gikk i namsos.mulig det er den bilen som er lakkert.var orig.motor og drivverk i den..

 

 

stemmer, stemmer:P

 

 

noen som har en Chevrolet 350 motor liggende? gjerne med kompressor:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lilla?

 

den er det nåkk ikke noe ratt i i d hele tatt:(

 

høgd? ALDRI!:P

 

Hmm da får jeg bare se om jeg finner et amazon vrak heromkring jeg kan låne rattet fra og prøve selv..

Det "Grunnkurset i felgbredding" er herved lagret på min maskin. Greit å ha hvis man skulle finne på å gjøre noe lignende selv. Så takk for den:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm da får jeg bare se om jeg finner et amazon vrak heromkring jeg kan låne rattet fra og prøve selv..

Det "Grunnkurset i felgbredding" er herved lagret på min maskin. Greit å ha hvis man skulle finne på å gjøre noe lignende selv. Så takk for den:thumb

 

hehe, jo bare hyggelig:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen ble bilen å kjøre med de felgene etterpå?

 

skrev det lenger oppe..

 

hadde meg en tur på 55mil, og tilbake, og dette fungerte fint:)

 

ingen tein til ubalanse, eller kast..

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår